Nejsme jednorožci… nežereme obláčky a nesereme duhu\muffinny\marshmallow… whatever

...

...

víte co…

Seru to… Seru anglickej název příspěvku, i když to bylo moje předsevzetí. Seru všechno.

Propadla sem se na samý dno sraček, tak už to horší být nemůže. Koukněte na Japonce. Smetla je voda, šejkuje to tam s nima jak barman s Longisland ice tea a do toho všeho jim tam sněží a mrzne. Já mám postel, mám topení a můžu svítit jak potřebuju. Co víc si přát. Musim to brát takhle, protože bych se jinak z toho všeho zvencla…
Ne že bych od stavu zvencnutí byla nějak daleko, ale tak víte jak…

Moje články v poslední době jsou dlouhé asi jako hovno na chodníku… odkazuje to asi i k jejich kvalitě, což.. Pravdou je, že i ten obsah je k zblití a nevidím v tom ani žádnou uměleckou kvalitu. Kdybych tak uměla psát básně, možná by ze mě něco bylo…

… kdybych tak uměla psát…

Přestala jsem se litovat, ale depka neodešla. Vyrostla jak Zilvar z chudobince z kalhot a zklackovatěla… Jsou skoro dvě hodiny… nemám zabaleno a ve tři odjíždím..Místo toho tu píšu jakýsi chrchle ze svého živata a myslím si, že to někdo bude číst… Nemám nápady na články.
Kolik špatně píšících lidí píše pro servery jako krasna.cz nebo prozeny.cz, hafo! Schválně. Mrkněte tam. Pobavíte se. Nevyzrálá teenagerka píš články o hovně a všechna ostatní hovna ta hovna chválí…. Je to celkem vtipné. A ty diskuze… perla vedle perly…moudro vedle moudra… shit vedle shitu!

Co asitak dělá Blondýna?

Citová prostitutka zase dlouho nic nenapsala a mě se stýská po jejím stylu. Nechce se mi číst články pozpátku…to už jsem udělala… 5x!

Jdu se teda zabalit, abych odjela… Venku chčije.
Nač být pozitívní?

Chtěla bych být v japonsku a pomáhat odklízet trosky… nemusela bych myslet na svý dno žumpy a byla bych k něčemu užitečná.

Tečka.

Gloria

Zanechat Odpověď

