…Melissa,Melissa,Melissa…

Melissa

Melissa


Je prostě boží… Koukněte ten kukuč, ten nosík … no není k sežrání? A zpívat to teda umí… Nebude šálek čaje pro všechny příležitosti, ale prostě jí mám ráda!

Love machine

Jeden z mích oblíbených klipů… Strašně se mi líbí ty udělátka co tam má, šmuk a hadérky:D

Army of love

Další moje oblíbená. Ten klip je vizuálně tak moc roztomilej a k tomu to je návyková píseň…

Marshmallow – live

Tuhle mám ráda moc… Strašně mě baví ta slovní hříčka… Mars……Mallow – Marshmalow XD

And I hate you

Moje snad nejoblíbenější…
tak návyková až z toho bolí hlava s výmluvným textem a funny videoklipem.. Melissa je prostě číslo!

Bim bam boum – live

A jedna z muzikálu… Melissa je neobyčejně nadaná a vizuálně přitažlivá ženská…
Upřímně… tuhle ženskou bych z postele nevykopala… tu bych tam přikurtovala a znásilnila:D

Všimli jste si toho, jak má v klipech jednotný design a image… Je to úžasný jak jedna holka může okolo sebe vytvořit takhle komletní typografii… Ty cetky, co nosí má vydesigovaný jen pro sebe. Šaty taky….

Gloria končí… užijte si ten zvuk jejího jemnýho hlásku… je boží!
Ave Já

Zanechat Odpověď

