Hard days night

dead end

dead end

Všechny hovna na mou hlavu….

…když se to sere tak pořádně. Znáte to. Den začne tak krásně. Pokračuje tak že si říkáte: „…tohle bude opravdu pěkný den..mohla bych se jít v klidu projít…“
A pak přijde nějaký problém. Nejlépe několik problémů. A nejlépe je-li vám řečeno: „… na mě vyvíjejí tlak tak já ho předávám dál..“
Pchá! To umím taky. Ale já sem ten Damn! problém vyřešila….
Je mi zle ještě teď. Moje vředy v žaludku dostaly další možnost mě pozlobit a moje deprese si zase mohla rýpnout do živého…
„Jsi úplná nula! Nic neumíš pořádně! Měla bys toho nechat!“
Mrcha! Ale já se jen tak nevzdám…. hahá… Následně dostanete slovních pár facek na fóru, že jste moc hlasitý společník.
Depka rejpe. Vaše sebevědomí uteče k moři. Důstojnost sbalí své metály a odklidí se kamsi onam a zbude jen rýpavý pocit zmaru.

Myslíte, že to vzdáte. Jste na omylu. Jsou tu ještě lidé, co od vás něco očekávají. Zatím máte dost sil na to je nezklamat. Jenže, říkám si: „..co až jednou ty síly vyprchají? Bude tu někdo kdo mě podrží?“

A to je otázka i na Vás milý čtenáři…

Ave Já Gloria

Jedna odpověď to “Hard days night”

  1. Bude… určitě bude.

Zanechat Odpověď

