It’s not a pixie´s treasure…

Rainbow

Rainbow

Jste si mysleli, že na konci duhy je skřítčí poklad? Chááá! Naivky! Je tam jen louže zvratků….

Měla bych jedné osobě poděkovat za to, že mi vysvětlila jak funguje wordpress… Až se zase někdy ózve, tak to udělám.
Měly bych si obarvit vlasy, protože vypadám jako sepraná Bystrouška!
Měla bych si uklidit pokoj a konečně vynýst ty kvanta odpadků.
Měla bych spoustu věcí…

A víte co…..??
Já dneska neprokrastinovala… já dneska udělala kus práce!
Pochvalte mě někdo! *dupy dupy dup*

Jsou dvě ráno, Já nespím, ani když jsem minulou noc naspala, dík skvělé spolubydlící, na kterou budu nadávat až zas jindy, cca 3 hodiny. Sedím tu u kompu s rudým okem a spokojeně se culím na Mall world na soušl network. Bacha na to! ta hra je návyková!!!! Převlíkám si panenku (to bude nějaký deficit z mládí hele, jinak to nevidim), nakupuju jí do krámu nový věci, nakupuju jí nový věci…. Panenka vždycky tak radostně zaskáče a zajásá…

Chtěla bych vidět Síť zevnitř…
Jak by asi moje panenka vypadala v Síti?…
(Ne vůbec sem neviděla Tron Legacy a nejsem posedlá tou myšlenkou… příběh stál za hovno, ale ta vizuální a sluchová onanie!)

Zítra si koupím Monte drink!

ÁÁÁÁÁÁÁ…. chlapci se vrátili z hospody a zase o tom musí vědět celý barák… Cute! Asi zase budu muset mlčky vyjít z pokoje a tvářit se jako Bůh pomsty Dove! „……. až já budu vééélkáá bude ze mě sééélka….“ Těm chlapům je dvaadvacet…. O.o

Nikdy mě nebavilo dělat domácí úkoly… dneska jo. Erupce na slunci? Blíží se ještěři? Aštar Šeran značkuje nalodivšívší? Vši se vší??? A co na to Jan Tleskač? A medvídek Pů?

Chci jít psát další domácí úkol….
…něco je špatně, Šmajdalfe! Chyba v Matrixu!¨

Gloria

Zanechat Odpověď

