Lost in a grid…

...

...

.. rozumíte životu? Já teda ne.

Mám ráda vlčí máky. Těším se na to až v létě na polích budou kvést ty divoké červené mezi obilím… Slunce bude pálit mojí hlavu a borovice budou vonět za teplých nocí.
Nemám na izolaci u baráku ani jednu borovici..:(

Poslouchám soundtrack z Tron Legacy. Mám z té hudby pocit jakési osudovosti, narativity a nostalgie.
Připomíní mi to staré hry, co byly pomalu samá kostička. Tištěný spoje a jejich smrad, když je řežete pilkou napůl. Flexu. Spousta jisker rychlý kotouč a budík napůlku.

Lidi v hospodě dneska mluvili o svadbách… přijdu si na vdávání moc mladá\stará\ošklivá\nevyspělá\nevybouřená\neschopná…. whatever.
Chtěla bych si jen tak užívat a nakupovat oblečení. Skládat ho do šatníku a po nocích vymýšlet outfity. Nechci učit. Chci dělat něco jinak. Nenechávám na sebe řvát, nenechávám lidi napochybách, co si o nich myslím, narovinu říkám všem do očí, že takhle to nepůjde…. Chci se odstěhovat na jiný pokoj od týhle krávy, co si tu dělá kompost v igeliťáku a ten igeliťák ani nezaváže…. Je tak těžký ten puch alespoň udržovat mimo můj dosah\dohled?

Jsem tu navíc ve vlastním pokoji.

Jezdím tramvají a smradlaví důchodci mají tendence se na mě sápat…

Chce se mi z nich zvracet….

Slibuju, že zítra vynesu koš! Opravdu! Stejně v něm mám jen papír. Těším se na klid…. chci už být jinde. Nestačí to!

Nabubřele lesknoucí se hvězdy se nám zavěšený na drátkách ve tmě smějí a orandžová hlava, ač vybledlá si láme hlavu s průběhem svého dalšího žití.
Ztracené v mřížce dnešního světa zatažená v realitě a relativitě. Vzdejte se své „originální reality a bude vám odpuštěno..
Chci spát. Pivo uspává!
Nepijte ho!

Gloria

2 komentáře to “Lost in a grid…”

  1. vlčí máky ♥ nojo a zvuk léta je cirkulárka

Zanechat Odpověď

