I hate orange colour..

…So… whatever…

Proto jsem si tu barvu plácla nahlavu. Žlutou sem taky už měla (blbý odbarvovač), tak vo co de…

Psala jsem test z Angličtiny. Potřebovala sem 35 bodů, no.. a .. hádám, že tak 10 bych mít mohla. Nemám ráda, když mi někdo mele do soustředění a ta učitelka to dělala…. Holt, budu se muset ještě hooodně učit.

Koukala sem u staříků na superstár…No a tak sem chtěla vidět koho vykopli… Upřímně…asi bych vykopala polovinu těch ženskejch a nechala všechny chlapi… Fakt!

http://superstar2011.nova.cz/clanek/novinky/druhe-semifinale-jednotliva-vystoupeni-kluku.html
Ten poslední je prostě……asdfghjkl!!!!@“?.!!/@@@!!!!
Jako né, že by se mi líbil… Bože chraň… ale zpívá snad líp než zpěvák z Keane… Má takovej jemnější hlásek…

Dost o té blbé rychlokvašné soutěži….
(Jo blbé…počul někdo, že Rytmus je kretén?…)

No orandž na mé hlavě zcela evidentně zpermanentněla (doufám, že se to zase vymeje za týden, to bych vraždila…ta fixová barva je tak krásná) a uschla. Nevím..Dneska se mi nechce řvát o tom, jak nenávidím svou spolubydlící (zase..). Nějak jsem se vykecala lidem IRL a nemám potřebu to blít i na netu. No ale co vám vybliju, je fakt, že připravuju akci „M“. M jako Moving… tedy stěhování. Chci se pozeptat na volné pokoje a případně se na jeden přemístit. Už mi docela povolujou nervy…

aaaaawwwwwwwwghrrrr!
Další blicí článek o ničem… Milujte se a množte se..zdar!
Gloria

Zanechat Odpověď

