Angry and hungry

aaaaaaaaghrrrrrrrr

aaaaaaaaghrrrrrrrr

Víte, fakt se těším až nakráčím dole do tý kanceláře a zahlásím paní Es, že chci změnit pokoj.

Tý holce fakticky jeblo! Je jak vyjetá!
Momentálně tu ale bulí nad kompem, co jí nechce poslouchat, protože si tam natáhla nějakej vir a já se vnitřně tak chcechtám, že mám co dělat, abych neprskala smíchem doopravdy. Néé! Fakt sem jí s počítačem nic nedělala…takhle zlá nejsem, ale napadla mě celkem zlá věc…:D Udělat jí screenshot plochy, skrýt ikony a vložit na pozadí ten screenshot:D Jak by byla hysterická, kdyžby klikala na ikony a oni by nic nedělaly:D

Krásně žluté žluče mám sice ještě dost, ale prskat jí budu jinde… musím ještě skočit do krámu.Koupit svíčku a nějakej mls pro haranty…
Bože jak já nenávidím učit ty malý darmožrouty, co poslouchaj tak na půl ucha….

MG!MG!MGGGGG!!!!! Mikelangelo zachraň mě! Ona zase mlaská na celej pokoj, kurvadrát!!!!!!!! Asi jí fakt skompostuju k těm jejím šlupkám!!!!

grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Třeba bych zase mohla napsat nějaký zajímavý článek. Možná do večera na něco přijdu.
Báj gájs!
Gloria

Zanechat Odpověď

