Home sweet home…. Haha

Donie

Donie

Občas tak nesnášim rodinný sešlosti…

Moje rodina je celkem excentrická banda lidí co na sobě nedokážou pořádně nic ocenit. Máma se snaží seč může, protlouká se a vydělává horemdolem peníze, aby mě a sestru udržela na škole, její táta (děda) za celej její život neocenil ani jednu věc, co udělala, kromě skleniček který jim namalovala a to je úšklebkem ve stylu: „..no to je dost žes nám taky něco vyrobila..“. Máma si udělala ve čtyřiceti maturitu, udělala si živnosťák a podpora všehovšudy nikde, ale za to kecy typu: “ ona se za náma ani nepřijede podívat, vždyť je podnikatelka a času má dost..“ haha… toho je kotle a kotle.
Za to mámy bratr je protěžovaná osoba. Stále zaměstnanec, protože několikrát přiznal že mít vlastní autoservis ani netouží, je pohodlnej, ale kidů má jak rádio. Je po dědovi a je chlap.
Strejdova žena je hysterka, co ječí na osmiletou holku, že se na písku zamazala… Je to děcko… proboha! Chce si jen hrát a být špinavá je součástí hry.

Aghrrrrr!! Někdy bych je tak ráda vystřílela…

Tak a teď z jiného soudku….
Co říkáte na sčítání lidí? To je volovina co…
Mě se dokonce ani nepoštěstilo dostat se k formuláři. Prostě mi nebyl dodán, protože paní se nechce chodit dvakrát a na poště v městě piva mi ho nedaj, protože jsem odjinud… No a to chtí lidem dávat pokuty 10 000 kč Hydioti. Mají líný úředníky a nepracujou pro lidi, ale proti nim…

Mám v sobě už několik panáků slivovice… Nenávidim slivovici… Začínám být notně společensky unavená… Nejen z toho pitiva, ale i z přebytku toho slunečního svitu. Uspává to jako kráva a člověk se celý den snaží vyhýbat bílým plochám, neb ten odraz je nesnesitelnej…

Spala bych…ale musím jít konzumovat než mě má šalená rodina bude pomlouvat, že jsem si na 20 minut odešla zkontrolovat poštu a napsat článek, protože je to moje forma terapie a uklidnění, abych neječela na ně…

Prostě to nepochápou…

Btw.. Křesťanka prospala půl dne, přičemž do noci hystericky bušila do klávesnice a probírala své křesťanství a kdoví co ještě s ulovenou kořistí (její chlap – zázraky se dějí..)

Držte mi palce ať neprasknu….

Gloria

Zanechat Odpověď

