Prdel, kurva, píča, zmrd, debil, čubka, degen, idiot zasratej, nedomrdlej!

WTF

WTF

Víte, co je sčítání lidu? Tak já už teď taky…

Dneska jsem vyplnila internetový formulář. Tak dle mého, ten kdo to vymejšlel je hybridní, impotentní, idiot s vadou půlky mozku a bez tý druhý!
ZOMG!
Jen ta distribuce, to je bordel! Studuju přes 200 km daleko od místa bydliště, na koleji mi měl být formulář doručen, ale nebyl. Když tu ta paní skrz sčítání byla podruhé tak vstekle zahlásila, že sem potřetí už nepude jako! Tak zbýval net. No jo! Ale k tomu potřebujete mít ten papírový v paznechtu! Tak jsem tedy zaúkolovala mamá, aby mi formulář vyzvedla v místě bydliště, protože tady mi ho nechtěli vydat a dneska konečně zadávala ty zpropadený kódy na stránkách sčítání lidu… už, už jsem si říkala jak snadné to je když to na mě vyplivlo že to chce jinej Adobe reader… Zmrdíííí!!!! 50 minut se tu instaluju s debilním prohlížečem pédéefek. Pak to na mě bleje samou vyfikundaci za vyfikundací… ale nakonec jsem to nainstalovala, formulář, kterej zpracovával asi idiot, vyplnila a odeslala. Mezitím seřvala přítele spolubydlící, protože je dement a nehorázně se nasrala!

Může mi někdo rozumně vysvětlit, k čemu je takováhle věc (v čechách!!!!) vlastně dobrá? Stejně si někdo jen nadsadil cenu těch papírů a to jen proto, aby si nahrabal. Zase vyhodili prachy na sčítání lidí (Politik 1:“…ó bože, tolik lidí…ti určitě mají ještě hodně peněz!!! Politik 2:“ tak to zvýšíme DPH a svoje platy, aby viděli zač je toho tunel!“), aby věděli kolik toho ještě mohou ukrást… EWWWWWW!!!!

Občas se stydím za to, že jsem z čech.

Zase nepřetržitě chrchlám. Nemáte tu někdo něco, co ukončí mé trápení? Zn.: Ryche!

Jsem neskutečně zpruzená a taky podle toho vypadá ta návštěvnost na blogu. Byly doby minulý měsíc, kdy sem přišlo denně 50 lidí. Teď je to sotva deset a ani komentáře nikdo nepíše. Je to tak skličující nemít zpětnou vazbu:( Vlastně já ani nevím o čem psát. Nikdo mě nereflektuje a to tak strašně rozhazuje mojí realitu, že se cítím vykořeněná a nechtěná, nevím, co psát, co malovat, jsem unavená a čím dál tím víc času trávím prokrastinací. Přesnějí čuměním na to jak v obchůdku mé panence v Mallworld (to je hra na soušl network) jiné panenky kupují v jejím obchodě oblečení a jak se panenka raduje když jí koupím nové šatičky.

Seru na šatičky…. jdu spát
Gloria!

Jedna odpověď to “Prdel, kurva, píča, zmrd, debil, čubka, degen, idiot zasratej, nedomrdlej!”

  1. jsme dobry vimrdany pici a mate fakt hustou stranku

Zanechat Odpověď

