30 of 40/social network/drama

clap your hands!

clap your hands!

Test z Aj jsem po fiasku s deseti body dala na 30 … tleskejte mi… Ten den začal dost dobře!

Pak se ale nějaký truhloidní Zuckenberg se svou soušl network rozhodl mě opět zrušit identitu. Víš… Drahý Márku… Během půlhodiny jsem měla nejen nový účet, ale i polovinu přátel a do druhého dne patnáctej level na Mall Worldu zmrde!

A zkus si ten novej krásně pojmenovanej účet zrušit. Vyjebávat semnou nebudeš!

nový terč na šipky

nový terč na šipky

Dráma. Dráma…
Školní představení stagnuje, spolupracovníci jsou nevrlí a nechce se jim pracovat na tom paskvilu, co jsme zatím pod vedením pana „Mám-na-vše-dost-času-a-nic-nestíhám“ stvořili. To víte. Představa byla naprosto jiná než je provedení. Jen proto, že prej líčení postav by bylo moc složitý. Pch!
Nasrat, nasrat…

Lenora myslet a vymyslet systém. Když s tím systémem někdo přišel, dostal zjeb a miliardu argumentů, proč NE! a žádný proč ano mu nebyl povolen. Masky a basta!!! Nechci dělat masky. Prostě … nechci…

A ani s nima hrát..

Jsou zase skoro dvě ráno. Měla bych spát a ne se tu párat s článkem o ničem. Naprotější koleji svítí už jen jedno světlo. Ten píše diplomku. Usmíval se na mě z okna a pak mi lejzrem psal, co prej že sem vzhůru:D

Chm. Uvidim, co peněz mi zbyde. Chtěla bych šaty. Od větví. Černý.

Jsem ujetá.
Brou noc děcka.
Carpe diem… a tak dál

Gloria

Zanechat Odpověď

