Vacation… no! Therapy.

:)

🙂

Ptácí řvou, kytky smrděj, myši hrabaj, kočka mňouká, puchejř svítí do ksichtu…

..ale bylo tam fajn.
Dřepěla sem v zelený trávě, civěla na otravný vosy a sršně, co se dobejvali pod střechu, aby si tam mohli dělat domečky, na tekoucí vodu, na kachny, na okně seděla kočka a byl horký letní…. ehm jarní.. den.
Je těžký psát něco, když vám za zády Filipovská mluví o Suchým. Dostala jsem dneska migrénu, jelikož jsem se snažila malovat v horkém slunci na bílý papír… to byl nápad. V největším pařasu sedím u bílé čtvrtky a patlám na ní černou a následně bílou barvu…
Momentálně mám pocit, že moje hlava je na tisíc kousků, mastná krapatá hlava… Fůůůj

Nezkoušejte to. Fakt to za to nestojí. Bílá je na sluníčku fakt zlo! Odráží se od toho ty paprsky a bolí z toho oči. Já vždycky říkala, že sníh bolí! Je bílej a studenej. V létě je akorát halda debilních lidí, co si mohou dovolit nosit bílou a bolet tak ostatní lidi.
Je to drzost…

…. a taky tak trochu sobecký egoismus. (nic vezlém lidi, jsem světloplachá a lidi v bílým mě v létě opravdu bolí)

Myslím, že je na čase povolit migréně bolet a jít si lehnout…

Izolace je fakt fajn.
Gloria

Zanechat Odpověď

