Tobyyyy!? Where are you now…..!?

Spím a neruš mě!

Dneska jsem se chtěla věnovat jednomu oblíbenému trendu v oblékání. Znechutila jsem si ho natolik, že mě z něj začala neuvěřitelně bolet hlava a já si řekla: “ ty blbko vyser se na to! Jdi dělat něco užitečného!“
A víte co? Stejně nic užitečného nedělám.
Snažila jsem se číst. Usla jsem…
Začala jsem stahovat seriály a… kupodivu, jsem usla.
Přemýšlím jaký pár ponožek zničím na loutky a… ne.. u toho jsem neusla, jen jsem hodinu zírala do stěny a skončila to se slovy: “ um tak nějaký vylovím a bude…“

Prokrastinace je děsná věc, když jí nedokážete usměrnit, protože vaše psychika si jí žádá.

Tak prokrastinuji..
Myslím, že si pustím svou oblíbenou hru. Pěstuji v ní kytičky a ty střílí po zombíkách a tím brání můj dům před nájezdem těchto mozkuchtivých bestií. Několikrát už mi byl sežrán mozek, tak se nedivte, když moje články dávají smysl asi jako bramborová kaše… (Kdo nečetl My Immortal nechápe! Což je velmi velký důvod si My Immortal přečíst!)
Neodpovídá, zmizela….
ÚÚÚÚÚÚÚÚplně.

Jeden malý tvor dneska psal o šlehačce. Dala bych si čokoládovou šlehačku. Jen tak stříkanou na lžičku a ze lžičky bych jí zblajzla.

Mám oko! Neukážu!

Kdybych měla vlnovku, teda asi jí na klávesnici mám, ale nevím jak jí použít, tak bych jí použila a bylo by to celé zvlnovkovatělé… buhůůů!!
Nejde tu někde zarovnat text doprostřed? Chci mít svůj text uprostřed!

Koupila jsem si mašli, aby mě našli. Je modrá a je na prst. Mám už druhou. Je to prsten. O víkendu jsem si koupila šaty a zelený prsten. Zmijozelácký!
Příště až si budu plácat na hlavu odbarvovač, nechám si ušít tmavě zelené šaty.

Chci už konečně vydělávat. Ne živořit. Chtěla bych korzet od Riwyy. A sukni.. a šaty..a další a ještě jedny…….

Jsem nenasytná mrška co. Jako Král duchů… „Chlapče! Krásný chlapče! Pojď ke mě chlapče…“
Taky bych chtěla mít všechno a hned, nejlépe včera bylo pozdě. Život je krátkej… “ Já jsem Král duchů, vždycky jsem jím byl a vždycky budu. Já jsem Král duchů a vezmu si vše, po čem zatoužím. Odepřeš mi naplnění mé touhy? Pojď semnou a já tě obdařím poklady a hračkami. Zahrnu tě sladkostmi a podobnými pamlsky a budu ti říkat ´muj drahý´ až do smrti, tedy tvé smrti..“
(kdo nezná přečte si Nocturna od Johna Connollyho)

Mám černé šaty s bílými ptáčky.

Mám v peněžence měkké hodinky od Dalího a Králíčka od červené královny z Alenky. Udělám si náušnice! Mám v peněžence i jiné zvěrstvo. Udělám mu taky náušnice.

Dostala jsem disk. Má 11x můjpočítačpaměť a ještě nevím jak mu budu říkat. Je to miláček a ti musí mít jména.
Osvald je moc divné, Chrudoš moc české a Jimmy moc americky obyčejné… chce to nějaký trumf…
Nějaké nápady? Pište do komentů a pomozte mi…

Gloria

Zanechat Odpověď

