Tired of being tired

tired

tired


Všeříkající….

…ale nebyla bych to já abych k tomu ještě nězačala kecat.

Jsem už opravdu unavená i z unavenosti…
Znáte ten pocit, kdy už myslíte, že dál nedojdete!? Vaše síly jsou u konce a už není odkud brát. Jste unavení z lidí, jste unavení ze všeho, co se děje. Jste?? Žijete? Existujete?

Někdo se vás snaží přesvědčit o tom, že jste pro něj důležití, ale dle jeho činů lze soudit, že má jen obavy o společenský status. Lidé na které se dá spolehnout spočtete na prstech jedné ruky. Zbytku věříte jen něco, většině nevěříte nic.

Stáváte se paranoidním.

Ano jsem paranoidní.
Možná si to zasloužím. Nemít přátele, kterým můžu věřit. Mám pana O. Panu O. věřím, i když mám momentální výpadek a tvrdím, že nevěřím nikomu…
Utkvělá představa o ptáčkách na stromě a kytkách na zemi.
Tekoucí voda.

Unavenost.

Gloria

Zanechat Odpověď

