Roarrrr!!!

Znáte ten pocit, když nevíte jestli máte brečet, zvracet nebo se zabít… ??

Já jo…
Myslím, že bych se bez tohoto zážitku velmi ráda a ochotně obešla… Znáte mě. Jsem sadomasochistka. Ráda se mučím děsivými věcmi a pak je ještě radši pouštím ostatním, i když se jim z toho děsu a eklovosti z mozků stává bramborová kaše a vytýká jim pak pomalu nosem… Ostatně já sama jsem to viděla a slyšela 5x předtím než jsem to postla na soušlnetwork, což znamená, že moje hlava je nasračku, takže vlastně nevím, co dělám. Jsem nepříčetná a tudíž na mě nikdo nemůže 😄
Haha!

Tady je zdroj mého zděšeného znechucení a důvod mých myšlenek na sebevraždu, případně hromadnou vraždu až genocidu a je mi jedno jaké bandy lidí… chci něco vyvraždit!!!


Zde video: http://voyo.nova.cz/multimedia/michal-seps-i-can-t-get-no-satisfaction-rolling-stones.html?s=0

…. přemýšlela jsem o pandách, koalách..nebo čemkoliv roztomilém, nadýchaném a miloučkém….

Čivavy!
To je ono.

Whatever. Jak vám dupou králíci? (Připadám si jako idiot, protože vím, že stejně nikdo komentovat nebude, protože i přes těch 20 návštěv denně, to nikdy nikdo nedělá…. škoda… Trpím tu samomluvou…)
Taky u vás sněží? Mě volala máma ze severu, že tam leží sníh a vypadala dost vyděšeně..
Chápu jí. Je Květen. Asi by už nemělo sněžit, že. Ale tak co, třeba se nám tu objeví tornáda a tam teplota klesá normálně až k mrazu že…. El ňiňoooo!!! Seeeeeem… k nááám

HoHOhO

Ještě, že nemáme moře… a jen dvě atomový elektrárny, žádnou aktívní sopku a tektonickej zlom je až u Islandu. To bysme v roce 2012 měli mít jistou naději, kdyby přišla obří přílivová vlna… Helou Nizozemcí! Jak se vám bydlí na Šumavě?…

Mám pocit, že jsem takový malý Sheldon, bez doktorátu z fyziky, ale se stejnejma problémama, co se týče místa k sezení, formulací, a takových těch dalších prkotin a maličkostí, kteří ostatní nechápou.

Zrovna jsem dokončila telefonát s neschopnou osobou, co by měla být mím rodičem…. grr…

Začínám mít pocit,že jsem odpad…
Bazinga!

Gloria

Zanechat Odpověď

