Kids, seniors, procrastination and stupid BLOG.cz

God

God

Krásný chlap pro moje potěšení, pokud se vám nelíbí, nekoukejte na něj neubyde:D

Trocha mého lamentování pod perexem…

Děti… Prý budoucnost…
Nechte mě hádat. Optimista? Ne naivista…

Děti, tak jak je známe v dnešní době se řítí nebezpečným tempem k velmi kruté a bolestivé záhubě. Nevědí, co je to strach, úcta, morálka, netuší, co jsou to dobré mravy, nikdy neviděli tetičku slušnost a s „Děkuji“ a „Prosím“ si maximálně podali dveře, když ta dvě kouzelná slova s „abrakadabra“, „simsalabim“ a whatever-avadakedavra-čímkoliv utíkali za hory a lesy aby se udrželi naživu.
Důchodci, to je jedna a ta samá banda! „První se vychází dámo!!!!“

K těm dětem:
Víte. Jsem docela stará.
Docela dost mě teda uráží, když se mnou chce nějaký teenager vytřít podlahu a nemá na to. Jakási úcta ke starším se změnila v „dravou flexibilní asertivní agresivitu“, která vyúsťuje v nepřekonatelné hranice mezi lidmi.
To víte, když se chováte jako blbec, nesmíte se divit, že vás jako blbce pak berou. A když už se tedy divíte, divte se alespoň potichu.
Hloupost sálá z kdejakého plakátu. V každém průjezdu a zastávce jsou nasprejovány, načmárány, vyryty jakési kidy o souložení a neúplná telefonní čísla. Prťata se vás v pátek večer na ulici ptají: „Vole nemáš žváro!?“ a pokud odmítnete div, že na vás nezavolají gang nebo nevytáhnou kudlu.

Pitomci jsou všude. Hemží se jimi i školy. Gymnázia, střední školy, vejšky. Všude se nacpou. Nejsou inteligentní, jenmají buď peníze, moc, peníze a moc a nebo neskutečnou kliku. Luckerů je ale málo. Většina je těch protekčních a ti si pak otvírají své nevymáchané útroby a dýchají svá moudra vám do kafe. Komu by se chtělo pít hloupé kafe?

Ke starcům: Miláčci, komunismus skončil. Tatíček Stalin už tu není. Lenin leží v Moskvě pod poklopem jako Sněhurka a pokud byste chtěli ho zkusit líbat, nedoporučuju vám to, ty srágory, co na něj patlaj jako konzervanty, jsou určitě toxický…..
Nebudu si hrát na Junáka. Nebudu jak z Rychlejch šípů. Jsem unavená, makám každej den jak čamrda, abych si urvala svůj žvanec a vaše postávání a poklepávání hůlkou mě nedonutí vstát, když vy zvládnete běžet na tramvaj klusem a na 10 cm podpatkách….
Jo a myslím že se opakuji, ale: slušnost je nechat vystoupit lidi z metra a pak se cpát dovnitř!!!! Ne naopak.
Přemýšlejte o tom.

Prokrastinace je moc fajn věc. Znáte jí? Já jo. Z blízka, důvěrně a nejspíš jsme nejlepší kamarádky. Nutí mě dělat věci které bych dělat neměla, ale dělám je ráda. Dost často to zabere celé odpoledne a Prokrastinace pak má mocnou radost, že jsem zase nic nestihla a já tento fakt klasicky ignoruji, protože jinak bych se musela zbláznit (lidově to mám v pí*i, protože se mi prostě nechce dělat to, co musim). Sprostá slova jsou zde na místě, protože ta negativní citová zabarvení do toho jinak objektivně nedostanete.

Kámoška Prokrastinace mě vlastně nutí psát i tenhle blaf. Tak moc nechci nic dělat, že se snažím resuscitovat i tuhle mrtvou zónu … “ Hej lidi! Pokud se nebudeme krotit, brzo tu vypukne pohřeb!“

Poslední Point dněšního nadpisu je stupidní Blog.cz.
Proč stupidní? Povím to takhle. Mám spousty kamarádů, co mají spoustu pěkných obrázků a ty obrázky umisťují na své blogy. Blogy se nachází na Blog.cz a na blog.cz každou chvíli něco nejde. Pro dnešek, aby se lidi nenudili, nikde nevidíte žádné obrázky. Předpokládám že zítra nepůjdou texty a pozítří nenapíšete žádný koment a pokud ano, zobrazí se 30x.
Díky Bohové za Tumbalerínu a WordPress…
Zcela hodlám ignorovat sortu lidí, která si myslí, že jsem součástí jejich „společenství“ – čili komunity, což vyjadřuji i tím, že nemám svůj „blogísek“ na trapném Blog.cz, ale na serveru, co netrpí Alzheimrem ob dva dny. Myslím, že by jim někdo měl poslat několik tun plen pro dospělý, až jim ty kraksny začnou trpět inkontinencí. Mohlo by to zatopit chladící kapalinou další servery. (Předpokládám, že Blog.cz má severy v takových těch obřích serverovnách společně s dalšími firmami.)

Na závěr se asi uvolním roztomilou písní. Bazinga!

Gloria

Zanechat Odpověď

