Crazy….

Baby, I’m so into you
(Jasně pedagogiko…jasně psychologie vy prodejný děvky!)
You got that somethin‘
What can I do?
(Nic… Maximálně se s tím umučit – zámrně neříkám naučit.. to nedám)
Baby, you spin me around
(Totálně… a chce se mi blít)

The earth is movin‘
(To je migréna..)

But I can’t feel the ground
(Bohužel…. není to ten kýžený pocit vystupování s těla a plutí bílým tunelem……)

Už jen ten výběr hudby je k zblití!

Lidi pokud děláte vejšku upřímně vás lituju. Dělám ji taky a je mi fyzicky nevolno při vyslovení některých slov. Je mi fyzicky nevolno jen z pomyšlení, že něco musím nacpat do hlavy a můj organismus se brání tím, že se vypne….
Vidíte ten song?… Tomu se říká výplach mozku. NEPOMÁHÁ TO!

Fakt se cítím, že to nechci dodělat, ale jednou jsem jedné ženě řekla, že si ten titul dodělám i kdyby se posrala a taky bych to měla ,ne? Sliby se neplní jen o vánocích….. (Hej ty tam nahoře jestli existuješ osviť mě, podsviť mě, whatever cokoliv, ale pomož mi to udělat! Prosíííííííím!!!)

čaus vystreslá, vypsýchlá, nevyspalá, uondaná, unavená
Glorie…

Zanechat Odpověď

