Leave out all the rest

Tohle je něco pro mojí Yaoistickou dušínku….

Kdo uhádne můj Favorite pairing:D

A malá ukázečka z posledního dílu HáPéček (nevím proč mě pořád, když koukám na tyhle trailery, napadá Battle of Middle Earth…fakt nevim…)

voldy a harry

voldy a harry

Voldy: „BASTAAAAARD!!!“

Já: MUHEHAHAHAHAAAA

No a kdo jste si mysleli, že nejsem zas až tak posedlá… po projetí tohohle smetiště budete mít pocit, že mi je 14. Mohla bych sem dát i fotku Erin jak mi objímá Boha, ale tuhle síru si nechám na jindy:D Stejně tu holku nesnášim…. Ale uklidňuje mě pocit, že ona má Maktava… (Netušíte? Fajn…skvěle! XD)

Gloria

Zanechat Odpověď

