It´s done!

Cheerees!
Jedny státnice za námi…

Další na obzoru….
…… tak si dáme trochu těch uvolněnějších postátnicových keců.Aby bylo co stalkovat…

Severus

Spala jsem dnes před tím „hororem“ 4 hodiny. Měl to být přece pozitívní den! V noci lilo. Byla bouřka. Ráno zatažíno a hnusně. PRŠELO!!! A můj pracný účes sekretářky umřel než jsem došla do školy. Zlo!

Zdál se mi v noci jediný sen. Severus běhal po našem ústavu a strhával body Nebelvíru za to ,že žáci Zču neuměli vysvětlit, co je to etiologie, tyflopedie,sociální komunikace,Integrace… a ty ostatní sprostý slova.

Pedagogika je pavěda!
Psychologie je pavěda na druhou!
Psycholožky jsou občas sami v zajetí svého povolání.
Občas jsou to jen vagíny frustrované,zakomplexované a zlé.

Stres je kurva zrádná!
Nezvracela jsem.

Dnes byl pozitívní den. První věc, co se stala po dohledání třídy (to byl zase fór!), byla že Welebloudí, slušně oděná v nových „jako sekretářských hadrech“ otevřela perlivou vodu…
…… ta vypěnila… A Wel byla mokrá jako správná ryba:D

Nervy se ukázaly v pravém světle! Utekly!
Můj žaludek si hrál na cirkus… Metal kotrmelce, piruetky, válel sudy, kotouly a akrobatická salta, která by mohl závidět i Valenta!
Olympiáda hadr.

Chtěla jsem se vyjádřit ke Zpovědnici. Udělám jen jedno: „Ha Ha..“

Všude je zvěrstvo, já jdu doplnit svou prezentaci na zítra, nakraslit pár ksichtů v Corelu a snít další dementní sen, kde Severus bude běhat po Lolita pikniku a bude ztrhávat body Nebelvíru za všechny, co nebudou mít pod Sweet outfitem „Smaragdově zelená tanga“!

Kdo nechápe nač narážím, neb zatají dech a připraví se na 68 kapitol Óchání a Áchání : http://labyrintem.wz.cz/texty/redeemme/archiv-redeemme.php zhyňte v pekelných plamenech HáPé slashe!

Gloria se loučí a umírá do peřin.

Zanechat Odpověď

