Sympózia… X__X

X__X

Navrátila jsem se z izolace a z kovářského sympózia…
Dozvěděla jsem se:

..že jsem „jen“blbá ženská.
…že jsem nepotřebná.
…že když se na něco zeptám a je mi řečno, že já nic nepotřebuju, mám se zeptat ještě milionkrát, „kdyby náhodou“, protože dneska bylo „KDYBY NÁHODOU“.
…jsem ženská… = blbá, blbá blbá, proto se na mě může a musí řvát.

…a to všechno od hlavního organizátora, který věděl, že na akci kterou pořádáme, nejen že dojedeme, ale že na ní budeme i pracovat a že ty výsledky uvidí… Prej: „…dyk seděla ve stánku…“
Ale že po tom co 12 hodin dřepěla na slunci a dostala úpal, šla ještě na 5 hodin do kovárny zatím co se zbytek bavil popíjením a zabíjením svých mozkových buněk, ráno vstala už v 7 aby mohli v kování pokračovat a pak si šla zase sednout na únorné slunce … toho si ten id…pamparáram pam pam… nevšim. Nedal nám ani lístky na jídlo a dokonce mu nebylo ani blbé nám nedat blbý pamětní list. Kus papíru! Opravdu jsem tak nedobrá že si nezasloužím ani ten blbej kus papíru? Really?? Pane Es to jste posral…

Ne abych nebyla furt jen negatívní…ta akce byla fajn. Ti lidi byli fajn..jen tenhle de…člověk je idiot.

Výborně…

Mám pocit, že si ze mě zase někdo dělá prdel… Zima se vrátila na jeden komunikační kanál.. K schválně… Kdo se semnou vsadí, že zase uteče?? Mám docela po krk lidí, co utíkaj před problémy…

Dnes už dost žluče jdu uřít na své lože…
Gloria

Zanechat Odpověď

