Sort waste/old people/train in fire!

Booo!!!!

Třiďte odpad!

Třiďte odpad!!!!!

Třiďte odpad!!!!!!!!!!

Kurva vždyť to není tak těžký!

Hele… všem je jasný, že když si voloupu brambor, šlupky dám na kompost(když mám tu možnost a jako že kurva mám!) nebo je spálim v kamnech. Stejně tak spálim i papír, ale co nespálim jsou zkurvený plasty, díky kterejm sme se v zimě málem udusili, když pan tchán napchal kamna igelitem! Kurva ale… probírám papíry na spálení a co tam nenajdu… 2x víc zasranýho plastu než papíru doprdele!

To fakt nepoznají papír od šuštivýho obalu od sušenek???

Stejně tak i s plechovkama… Proč mi kurva cpou plechovky do kýble na popel a organickej odpad píči!?

Kdo se v tom má zasraně furt hrabat! Fakt budu spokojená až budeme mít most, vedle mostu schránku a zamčenou popelnici!Klidně každej den po cestě na autobus vynesu koš fakt! A jako že já vynášení košů z hloubi duše nenávidim.Tak to budu dělat!
Kdybych mohla aspoň nadávat na lidi středního věku, ale já tu nedávám na důchodce, kterej ještě od mala vždycky žil na vesnici!!!! No doprdele to ho jeho moc hezká maminka nenaučila, jak se na vesnici třídí a zužitkovává odpad? Kurva dědku je ti přes 60, ale chováš se jak týnejdžři!

Připadám si blbě, když tu vybírám a přebírám koše jak nějakej bufeťák na václaváku… A k tomu ještě po lidech, který sami dříve žili na vesnici a tyhle věci by měli znát. Mě by se mělo říkat ať laskavě neházim ty šlupky do směsnýho odpadu, ale na kompost.

Dva dny zpátky jsem zase zažila překrásnou situaci u trolejbusu… 2 maminky s kočárky chtěly vystoupit ven z dopravího prostředku, ale asi 10 starců s hůlkama je téměř nepustili ven a ještě sprostě nadávali. Honem, honem, aby uloupili sedadlo…. Je mi z těch důchodců zle! Nechtěli by taky do fachy, tak jako budeme muset my? Oni si svý šunky válej…ale já si svý šunky nikdy válet nebudu, protože mě důchod nedají…. Pch! Doufám, že do tý doby vynaleznou všelék, aby mi vyléčili karpální tunely, artritidu v rukách a kolenech, skoliózu a kyfózu, únavovej syndrom a potíže se zažíváním… Přijdu vám teď jako důchodce? Nebojte. Já sobě taky.

Podařilo se mi spálit brambory v troubě 😦
Tedy jen půl plechu, protože ta trouba peče na jednu stranu víc :\

Civilizace mě sere a to v ní skoro ani nejsem, sotva jí vidim. Nahovno! Lidi ste na hovno!

Odreagovávám se funny videama, funny australských lolitek…Holky celkem jedou jako….

V pondělí si dráhy budou stávkovat. Dneska jsem do matky měst dojela hořícím vlakem. Byla prdel. Lidi hysterčili a vejskali. Ani to moc nefajrovalo, jen to čoudilo a smrdělo. Hasiči zaprášili žhavý brzdy a do hodiny jako by se nic nedělo. Ty lidi nadělaj povyku pro nic za nic…

Tvrdla sem v hospodě s lidma, co si s nima nemám moc co říct. Jsou to kámoši pana O. a já bych měla být tak hodná a respektovat je. Jde mi to blbě…
Slečnu blondsku prostě respektovat nemůžu. Je fakt, ale fakt blbá! Je to jedna z těch, co by řvala z auta na jinou blondýnu v kajaku na kukuříčným poli: „..kdybych uměla plavat tak ti rozbiju hubu..“

Ach jo… kdyby mi aspoň nezpívali tu zhovadilou písničku … “ znám jedno oudolí znám já jeden mlejn…“ Prdele! Jak já tu pohádku nenávidím!

Pozitiva dnešního dne?
Přemýšlím…..

Napadli mě opejkaný brambory,párek,šlehačka,cocacola… fuj to je mix…
Zítra to bude ještě horší. Pán „ohníčků“ slaví čtvrtstoletiny. To bude v álejích nablito…

Brou noc děcka!
Gloria

4 komentáře to “Sort waste/old people/train in fire!”

  1. Musíme ti šlehnout nějaký antidepresíva, to chce něco veselého.

  2. LOL. Antidepresívá. tvoje články jsou tak sakrasticky ironické, že to vypadá, jako-by jsi se jimi předávkovala =D

Zanechat Odpověď

