Everything will be fine ..

bleju duhuAs I am embarking the gas someone it rings ….
Close your eyes, everything will be fine …
the world is spinning …
everything will be fine …

suprkitty

Brzo mi z toho maximálního nasazení pukne hlava … Je to jasný:  JSEM SUPERMAN, Clarku…sorry, vypadni to místo je moje!

Sice nevím, jak si to všichni představují, ale můj dojem je neklamný a bohužel zcela ověřený. NIKDO SE O NIC NESTARÁ A VŠICHNI SE JEN VEZOU! Víte, já nejsem pivovarskej valach. Myslím, že mě ani W se to nelíbí právem… Nejsem ani nákladní mula ani vysokohorskej šerpa, abych tu tahala cizí náklady a i když jsem zcela egoistická, ctím lidská práva a morální dopady situací a své návštěvy vodím jen když je to nezbytně nutné a pokud o nich vím dopředu tak to povím a večerní návštěvu jsem neměla, zato má spolubydla tu do půlnoci v klidu toká se svým bývalým/současným/whateverfujdementem a ani se mi neobtěžuje napsat esemesku, že tu ten kripl je… Já jí milionkrát říkala, že chci vědět, když tu ten dement je! Já tu mám osobní věci a cenné věci!  Tenhle blbeček, zlodějíček a kecálek si tu už odemě jednou “ půjčil trochu“ mého jídla tak nechci, aby to udělal i s externím diskem nebo notebookem…  

Jsem skutečně rozezlena.

Že já nezůstala civět na tu projekci na náměstí. Výmaz jak sviň.

Konec chrlení síry, pokračování zítra!

Gloria

 

2 komentáře to “Everything will be fine ..”

  1. Vždyť já ti dycinky říkám „supermane! Přileť Zachraň mne!“ sice nepřiletíš ale většinou mne zachráníš =D supermane!

Zanechat Odpověď

