Evil is real…

...

Jsem urvaná, nemůžu spát…
Jsem naštvaná, čumim na horor, aby se mi ještě hůř spalo.
Po chodbě zase trajdaj jakýsi dementi, hlučej.. zase.

OMG.

Film plný klišé.
Život plný klišé.
Bla bla bla…

Jsem unavená. Tak unavená….

Mluvim jak člověk co umrzá na Kádvojce. „..kámo nech mě tady…jsem zraněnej s skoro mrtvej…jdi dál sám a zachraň se…“ Bla bla bla… další klišé.

Chce se mi z lidí blejt.
Chce se mi blejt ze všeho….
Chtěla bych konečně spát, místo toho koukám na sračky a píšu tenhle depkoidní vyjebanej článek o dalším hovně….

A do toho mě začala bolet hlava…
Skvělý. Fakt skvělý!

Kurva!

Seru na to….

Zanechat Odpověď

