Get a life …BITCH!

FU!

TOTO JE PRVNÍ LOLI-RELATED ČLÁNEK NA TOMTO SMETIŠTI!

Zpovědnici asi znáte, kdo ne zde. Je to tedy blog o tajemstvích. Poslední dobou je tam těch „tajemství“ celá halda a ta hlada by se dala celá(až na pár vyjímek) vhodit do septiku.
Zajímalo by mě jestli ty trolí vtipy tam posílá jeden dement, co nemá za boha nic jinýho na práci než ve fotokrámu .. ne to je moc sofistikovaný program, spíš bych měla mluvit o malování, takže v malování vytváří ta hovna, co posílá na Zpovědnici, aby to všichni četli… Doprdele kurva fix! Ze zpovědnice se stává Blesk!!!

Jako chápu, každej se nějak baví, ale brutálně mě mrdá tenhle způsob zábavy.
Další „perla“ ze dneška: Návrat „Hate secrets“

Lidi to si fakt myslíte, že naše žlučníky zvládnou další nálož debility a demence? Víte jednou jsem to už udělala, nebude mě to bavit po druhý a ani po třetí. Opakované vtipy ztrácejí na vtipnosti a znovu zahlcovat HS Fake-hejtama mě nebude bavit. Navíc král Vagín (opakuji JÁ TO NEJSEM! A NEVÍM KDO TO JE!!)je už součástí komunity, na kterou si lidi zvykli, všichni víme, kdo byla Hate monster,Taurwenino obočí je prostě její, Slačna Es je prostě taková a naučte se jí respektovat a Pilot Dodo se změnila v krásnou a skutečně sofistikovanou dámu, co se velmi snaží a jelikož každý jsme nějak začínal, zapomeneme faux pas ze začátku a budeme jen sledovat ,jak kvete!

Sere mě jak všichni tyhle dráááámata prožívaj.
Sere mě jak všichni vytáčej Myru!! (jelikož jí naprosto chápu, protože mě to taky vytáčí:D)
Sere mě jak nějakej retard posílá tajemství o loli-časáku, když kurva by mohl být tak pozorný a pročíst si všechny ty diskuze, co se o tom vedli!!

Říkáme tomu komunita, ale z jakéhosi podivného důvodu se neposloucháme. Chodíme okolo sebe a čumíme si jen na šaty? Ne!
Doprdele lidi! Vy jste si nevšimli, že někteří lidé už tu neřeší „jen hadry“ , ale mají skutečná přátelství? Řeší skutečný život jen v jiném oblečení. Pořádají si soukromé párty protože si chtějí v užším kroužku pokecat a vidět se. Doháje a za to mají být trestáni? WTF kurva už!?

Chtěla bych poprosit „komunitu“ aby četla s porozuměním, tudíž se snažila pochopit tento a kterýkoliv jiný text a nezaměřovala se jen na jeho útržky, či nevyrvávala něco z kontextu a posměšně to rozvedla v „novou“ a nikoliv mojí myšlenku.

Pokud má někdo potřebu mě jakkoliv kamenovat, napiště tajemství jak jsem zlá a hubatá, jak jsem nevhodná pro komunitu a bla, bla, bla, whatever-cokoliv-špína-kanál. Nebo mě votravujte na mejlu. Je to vaše výsostný právo, neb máme tu svobodu slova. Ale připustte si, že mě to bude fuk, protože ta svoboda slova platí oboustraně a pokud mě nepředložíte pádné argumenty vašeho tvrzení, vyfakuju vás a bude mi to jedno…

Chtělo by to občas zvednout své zadky od monitoru a projít se ven. Měli jsme pěknou stávku, myslím, že to nebyl důvod k sezení doma, ale k pěkné procházce. V městě Prazdroje sice tramvaje jezdili, ale já jsem si ty kosti protáhla a pěšky šla. Měli byste to zkusit. Je to tak uvolňující a uklidňující. Svaly pracují, ubydou vám špeky a v mozku se vylučují endorfiny, hormony štěstí a nebudete na lidi tak protivní. Nebo si dejte čokoládu nebo pomeranč… Vychutnejte si ten moment…život je o tom, je o zážitcích a ne o neustálým internetovým boji a uspokojování potřeby anonymního zla!

Komu se to nelíbí… ať si…klikne v pravo nahoře na křížek. Tak se totiž vypíná prohlížeč!

Gloria! aneb teta JAm útočí!

7 komentářů to “Get a life …BITCH!”

  1. Souhlasím, ženo. Nejvíc legrační mi připadá, že s hate secrets nejvíc souhlasí anonymové… Ono je vtipný ubližovat lidem, dokud někdo neubližuje vám, tak proč si to nepojistit anonymem a neflusat špínu na další, že?
    Jak jsem psala, nechápu, NECHÁPU, jak se někdo může vyžívat v ubližování lidem, a ještě k tomu veřejně a sprostě.

    • Hele je to furt to samý…formát super.cz a máme reprezentatívní lolibulvární plátek kde se bude propírat kdejakej drb jako pravda pravdoucí, docílí to jen toho že budeme další emo (čti nenáviděná a zesměšňovaná subkultura) a Nova o nás natočí šíleně „pravdivou“ reportáž jak si řežeme do rukou a pak se navzájem svazujeme a bijeme důtkama protože máme rádi BDSM! ….

      MG!

      Demence fakt!

  2. elizabethka Says:

    nejvtipnější mi příjde že pokud se jedná o toto oběví se „dlouhodobý pozorovatelé“ se svými supernovými přezdívkami 😀

  3. JAm na LoliHrad!

  4. a mě už je to jedno, ať si dělají, co chtějí. Mě už to prostě nezajímá. Zívačka. Lolita jsou pro mě hadry a kamarádi. Ostatní pro mě do toho nepatří, notabéne nějaký trolové ze zpovědnice.

  5. Point! Pod tento článek se hrdě podepisuju, hezky jsi to vystihla!

Zanechat Odpověď

