Idióoootoooo!

tralala

Já se fakt chci učit, ale můj mozek to odmítá.
Jsem otrávená, ve chvíli nějaké aktivity je mi fyzicky nevolno a jak se po mě chce něco řešit, jsem milá jak nenažranej tygr a přítulná jak hladová čtyř-metrová anakonda. Můj hlas v té chvíli zní jako devítihlavá saň a vypadám jak medůza skřížená s Emilly Rose/Anneliese Mitchell.
Přijdu si :

*Hloupá
*Vyždímaná
*Neschopná se hnout z místa
*Neschopná i dýchat…

Brečim, zvracim,křivim ksicht a ve všem tom hnusu se snažim vypadat seriózně (Koubič máš radost?).

Eklete gwáčky lidi… Je to smyslem bytí

Gloria

3 komentáře to “Idióoootoooo!”

  1. koukje na michalengela a dej sijablko ❤ pamatuješ že tě stejně milujeme i když vypadáš jako devitíhlavá saň =D

  2. OMFG TO JSEM CELÁ JÁ… tohle je tak strašně true!!!!

Zanechat Odpověď

