Something stinks here

trash-kytky
Nějakej pošahanej blboun vyhodil všechny hezký věci z vokna a nastrčil nám do zorných polí samé hovadiny a hnusy.
Hrozně hrubě hrdiná herojka hlásila halóó adminům blog.cz ….
Hrozně hystericky halekám hrůzou a hysterií nad svou bolestí.
H je ale hrozný písmeno…

le fuck
Mám pocit, že autorku nahlášení zpovědnice tuším, ale nebudu zveřejňovat svůj tip.
Toť celé vyjádření k této kauze.

Kdo to neví, tak ve středu a čtvrtek jsme měli absolventské představení s bandou z dramaťáku.
Přežila jsem! To je důležité.
Můj obří tahák jsem už pak ani nepotřebovala, rakvila jsem se pokaždé víc a víc až se mi povedlo si utvořit kakaovou skvrnu velikosti baseballového míčku na hýždi (čtěte modřinu) a naražené rameno. Ráno jsem si skřípla prostředníček do šuplíku tak, až natekl a vypadalo to, že mi sleze nehet. Teď už tam mám jen modřinku a krvavou záděru.
Když jsem šla dnes na Andělu okolo Sephory, spustila se mi krev z nosu – netuším, co to znamenalo, ale předpokládám, že to bylo varování před Sephorou… (Naaaaas…víte co, já si stejně pro CHANEL No.5 pudu!!!).
Zase jako každý Pátek byl na andělu Pánbíčkář a řval svá moudra o Ježíšovi….

Nikdo mi dnes nerecitoval „Mravenečka“ ..Jak mám jako jít teď spát?!??!!

Mám depresi, protože nemám ani vlastní skříń, jen hromadu tašek a krabic. Frustrující… Tak frustrující!

Chcete reporty z německa? Jedu tam v pondělí na sympózium. Netuším jestli tam bude wifi, ale pokud by byl zájem napíšu nějaký „uchcání ze života “ (Katy néé néé nežaluj mě za plagiátorství tvé hlášky! Přiznávám, je tvá!).

Nyní maličko mého natěšeného, hysterického fangirlení:
TOM
severus

http://gloriafiona.tumblr.com/ – více zla!

Chtěla jsem dneska nadávat … nemám sílu lidi.
Chtěla jsem … ani už nevím co. Jdu tedy odpočívat a vy pište komenty:D

Gloria

2 komentáře to “Something stinks here”

  1. Oujééééé…..mraveneček mi nedal spát….

Zanechat Odpověď

