Weird night

Klik na obrázek – hýbe se!

Nemám ráda česká písničky, ale ani cizojazyčné písně zpívané českými interprety. Existují sice vyjímky, ale dnešní noc zaměřená na české hity, kterými se přestřelovali kamarádi pana O. byla na můj jemnocit zcela mimo mísu.
Jako chápu, že milují Veronu. Dojde mi, že Chinaski je baví, když je po 20-té pustí, ale nestačilo by to jednou?
Dohadujte se s vožralým….

Sémantických debat dneska mám už dost. Neba mě, jak si lidi myslí, že je všechno jedno. Jen chci, aby mi formulovali přesně, co po mě chcou, o čem se baví a jak to berou, protože když mi řeknou nějakou jejich tezi a já se s nimi chvíli o ní baví a oni 10x změní význam tří slov je pak těžké se vyjadřovat objektivně, když teda není důležité bavíme- li se o „volu“ nebo o „kolu“…
Prostě mi to leze hrdlem!

Zase jsem zůstlala střízlivá. Zase si lidi dělali řiť z mého vysokoškolství a zase se probírali jména pro děti…(ne pro moje naštěstí ne!!)

Ohníček zase plápolal, chrousti lítali a psi vrtěli chvostama…
Já jdu spát… zítra Německo…..
Blah

Gloria

3 komentáře to “Weird night”

  1. český písničky jsou divný, když to spívá chlap, tak je to ještě fain, ale jak se do toho opře černá, zagorová a já nevím kdo ještě, je to strašný. Třeba nohavica je jediný snesitelný.

  2. Haháááá, jaktože O. nepodlehel vymýšlení jmen potomkům?

  3. Neb mu to bylo zakázáno!

Zanechat Odpověď

