Tobiashammer – Ohrdruf – Germany

Kytyčka
Je fajn bejt slavnej:D

Jako fakt…
Docela náhodou se nám poštěstilo se dostat na sympozium do německa, kam se dostanou jen velmi dobří kováři – to jako pan O. – a jelikož jim sklář nedorazil, tak se to svalilo jen na mě a já sem tak rázem byla pasovaná na Zázrak boží .. Jako fakt! Tak to řekl Manfréd Wendler.. hlavní organizátor, big boss a velký zvíře:D

Wel pořád tvrdí, že jsem jako Bohové z Gaimanovy knížky Američtí bohové…

Tady jsem se rozhodla publikovat jednu fotografii od Ralfa Greinera:
Sympozium u Manfréda
Ten starší pán je Manfréd Wendler, paní po jeho levé ruce je Paní Eva Maria, jeho žena,po pravici má Ryzsarda Mazura, kovářského mistra z polské Wroclavi a pak jsem tam já, pan O. a helfer Ali..

To je ukázka toho, jak vypadá pravé sympozium… bohužel je to focené už po jídle a není vidět ta hostina, kterou nám připravila paní Eva.
Připravím důkladný post o tom, jak sympozium probíhalo a jaké to tam bylo…ale ne dnes.

Cesta z Němec byla dlouhá, postele tam moc měkké, jídlo vydatné a bylo ho haldy a já se musím zregenerovat a vzpamatovat z kulturního šoku, kterým čechy bezpochyby jsou.
Chci být bohatá umělkyně abych mohla jezdit po takovýhle akcích. Baví mě ti lidi…
Těším se do Gothy..
….a nejen proto že je to 13 km od Tobiashammeru, ale i protože uvidím zase Ralfa a budeme připíjet Brátwurst a bavit okolí Bzzzt! vtipem a velkým městem Ausfart…

Gloria jde spát tak čest!

Jedna odpověď to “Tobiashammer – Ohrdruf – Germany”

  1. Vzpomněl jsem si, jak jsem v Praze u Anděla v zimě sledoval asi hodinu jednoho kováře. Jo, to jsou ručičky, ne jako ty moje.

Zanechat Odpověď

