Organization …. I´m crazy now. Can you give me fist to my mouth and put me into the padded cell! Thanks!

fu

Jsem opravdu velmi, ale velmi, velmi,
velmi….všechno.

Naštvaná
Demotivovaná
Vyhořelá
Smutná
Dotčená
Vysosaná
Indisponovaná
Zhlouplá
Pitomá
Nepřející

…nábožensky nedotčená

Božsky dotčená….

Dobře seru na asociace.

Cítím se jako to největší hovno na planetě..
sevíček a piece of shit
Okej…končím s asociacema, který nechápete, protože si jich půlku nestačim zapsat…

Hádají se mi v hlavě dvě..
Jestli si zase vezmu na triko nějakou organizaci, tak mě zabte! Vykastrujte mě, abych nemohla svý neskutečně hloupý geny šířit a dobijte mě něčím tupým, aby to hodně bolelo.
Spala bych celý dny! Jen spala.
Místo toho jsem dneska vyhodila ohromnou sumu za jídlo do izolace, a předpokládám, že zítra přijedu a polo… ne většina ho bude naďoubanýho a dopoloviny sežranýho… Měla sem to zaigelitovat!!!!

Nenažranci mi určitě zežerou i chleba…

Jejich nákup za 800kč byl tak desetinový oproti mému za 1100kč je zajímavý že já nakoupim za 1100 korun na celej tejden ale ty kyselinky jen za 800 korun na dva dny…Jestli zjistim ženechali jen patku od chleba budu ječet!

K organizaci. Mám pocit, že si ze mě všichni dělají prču……
Jo… fakt

Strašně nemám ráda lidi, co mi slíbí účast a pak najednou nemůžou…
Pokud nemám love tak nic neslibuju, nebo prostě šetřim dopředu.
Zasraný prachy…
Všechno zkazej.

Jsem tak zpruzená a rozmrzelá. Nemám náladu na nic. Jdu asi zase spát.

…spát spát spát…

spát

Gloria

Zanechat Odpověď

