What I can love now when it´s all ends?

Jsem v depresi….

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
pláčíček

Všechno končí…
Mozart přidal pro velký úspěch koncerty, ale i ty jsou již za námi…
Fangirly, co se nedostaly na derniéru, co čekaly venku na Mikela a Florenta hořekují, že jejich idolové nepřišli.

Zbylo jim už jen koukat na videa a slintat nad Tytrubkou.
Mě ….
…..mě taky.

Hápé fandom může plakat. Skončila jedna generační záležitost. Z dětí jsou skoro dospěláci, co si za nedlouho budou muset začít platit zdravotní a sociální pojištění a jejích éra dětství právě v kinech dokončila svou pouť.

Co mám teď milovat?
Co mi zbylo?

Pán Prstenů je už historie.
Hadry… mě poslední dobou spíš rozčilují.
Severus dneska ve filmu skonal podivně hloupou a zbytečnou smrtí. Ukázal svou sentimentální tvář… Vnutil nám obraz „okyvého“ Albuse, co pěstoval malého Potěra jako Obětního beránka…

A Draco měl podivný ježatý plnovous!

Giny s kruhama pod očima a obstarožních šatech s prošlapanýma lodičkama…

Jsem na vážkách…
….a nemám se už na co těšit…

Zbývá mi jen čekat na Hobita, číst Slash… a doufat, že můj život nebude prázdná báň.

Tu blbou smrt sis fakt nezasloužil…
..blbou,blbou,blbou,blbou!!!
sev

..A jeden spojler… sentimentální Severus byl fakt..podivnej….ale mě se líbil.
le eyes!

I give you my heart my heroes!
srdco

(opět rozkliknout obrázky)

Gloria

Zanechat Odpověď

