GTFO!

uhni čubko
Život je mrdka…
…a je plnej dementů.

Zase trochu toho uchcání ze života.
Nasranýho … uchcání…

Je složitý něco dělat v prostředí, kde se lidi motaj pod nohy a nedokážou uhnout nebo pomoct efektivně a místo pomoci jen kidaj debilní kecy a hájej se hloupostma….
uhniii

Následně se dočkáte dvou hodin keců na téma lidské soužití od člověka, co o lidském soužití má zcela zkreslenou představu prošpikovanou vidinami sebe předčítajícího vybrané úryvky z knih celému příbuzenstvu, co nudou spí….
uooooooOOOOOOOOOOOOOOOO

Přitakávající antisociál, kuchtící u toho DALŠÍ buchtu (jednu už dneksa dělala a ještě jí nikdo nesnědl….), mektá další hovadiny na téma:“.. proč to nejde .. “ a „.. jak ona dělá hrozně moc ..“
lalalala

… a za 40 minut, co sme byli pryč na nákupu, stihla jen uklidit ze stolu dvoje noviny, cigarety, popelník, několik tužek a pustit si metal…
lalala another

Zbývá mi jen:
umři!
hahaha
(většina obrázků se hýbe…klik)

3 komentáře to “GTFO!”

  1. Haha. =D tohle ignorantství znám =D taky jsem dycky nasraná když já udělám spousta práce a jiní „sklidí popelník ze stolu“

  2. mě nejde o spoustu práce ale o ty kecy…. demenci …ignorantství a nelogičnost, posloupnosti postupů…. já sem chaotik a mám v tom chaosu řád!

  3. stále mě dojímá ten culící se Voldy:D

Zanechat Odpověď

