Badassové …. aneb lidi, co bych asi chtěla domů do výstavky….

… jelikož tam budou i starší dámy, tak nemohu říct, že bych je nevykopala z postele.. (*nemysli na Johnyho Deppa a piš článek!!!*)

asdfghjkllů§¨¨¨!!!!!

maggie
Paní profesorko… vás bych fakt chtěla domů.

Matt a Tom
Po Tomovi mám nyní novou obsesi na Matta (alias Nevilla). Bože to je najednou tak hezkej chlap!
Malfoyovic
Když sme u toho Toma… Z Malfoyovic klanu bych z postele nevykopala nikoho….

sev
Severus je jasnej…. Nechápu jak ten Chlap (myslím Alana Rickmana) může být ve svým věku tak neodolatelnej… No vlastně to nechápu ani u Seana Conneryho…hned tu bude taky.

šón
Tu je.

bowie
David Bowie…. prostě kus!

MOR I
MOR II
La trupe Mozart …alias banda lidí, které mě provázela více než rok a já je milovala a Oni mi 4 dny před konečným dílem Pottera v Bercy odehráli poslední koncert a …konec…. (depreseeeeeee)
aaaaaaaaa tady ještě Claire Perot – hrála první Constanzu, to je manželka Mozarta Claire

Johny
Ten nemůže nikdy nikde chybět… Johny je prostě sex symbol,geniální herec a dokonalej poučenej narkoman kterej inspiruje a inspiroval nejlepšího rejžu na zemi.. (sorry já si nemůžu pomoct já miluju i Burtona!!! A jeho ženu taky!!!!!!)
bonham-carter

neilNeil Gaiman je v závěsu… Od tohohle pána chci mít jednou všechno, co napsal!

Zbývá už jediné…..

Já
Jááá
… lidí co do téhle rubriky ještě patří je víc… třeba Jared Leto…ale jeho obrázky mám na exteráku a ten bych musela vybalovat a znáte mě… tak pokračování jindy:D

Gloria

Zanechat Odpověď

