Video

Ty narážky na Twiight a otázky na to jaký je to být upírem, co se blyští….Muhahe
Proč takhle prdlý lidi nejsou i u nás? To musíme platit příšerný prachy Pravdovi a jet na FF abysme si mohli hrát na divný? Proč nekempíme u kina taky? Lidi sou suchaři…..:(

3 komentáře to “Video”

  1. Tam bych chtěla být. Ti lidé byli úžasní a u Huffelpuffu jsem lehla smíchy XDD

  2. Nesmíš se spolejhat na ostatní a buď prdlá ty. Buď se to chytne, nebo ne. Já mam vždycky problém s tim, že jsem na školních akcích za exota a neřešim to, prostě sou suchaři voni a to já nehodlám bejt… Ale rozjet něco takovýho musí bejt pramazec 😀

  3. Tak jako mě to problém nedělá..ale jsem už ve věku kdy by to mohlo dělat problém mému budoucímu zaměstnavatelovi…víš… Už jsem opatrná i když prdlá stále dost XD

Zanechat Odpověď

