Some fucking facts about my life…

killmyself

* Jsem hysterická
* Řvu a kopu okolo sebe
* Jsem nervózní
* Dnes jsem totálně promokla, proběhla několika řádnými potoky tam, kde měla být cesta a nasraně stála na břehu té maličké říčky a koukala na hnědou dravou řeku…
* Skoro jsem opustila pana O – ne, on není zlý ani špatný, jen prostě neumí fungovat tak, aby bylo ve všem jasno…
* Mám pana O ráda, takže jsme to v klidu urovnali, ale až po půlhodině čekání na vlak, co měl 10 min zpoždění, nestavěl tam kde měl a následně nám frnknul autobus na Smíchově, kde jsme další půl hodinu mrzli… (stále promočení jako myši…)
* Když odjíždíte jen na otočku, tak přece nezavíráte v celým bytě vodu a nezamykáte bezpečnostní dveře….(Just saying guys..)
* Fakt nejsem blbá a vidim, to že vy ne, značí, že asi jste blbý a nevidíde…

Jdu spát… tenhle den byl fakt sucks a jsem unavená a mám další ze svých migrén…
Gloria

2 komentáře to “Some fucking facts about my life…”

  1. To zní skoro jako můj vlastní příběh, jen bych ho nadepsala asi jako „Jak jsem dostala zánět ledvin a od té doby se ho těžce zbavuji, dostávám, zbavuji, dostávám a zbavuji“. Ale nechci ti předpovídat nic strašnýho 😀

  2. Tak můj příběh asi bude pokračovat na psychiatrii…:D

Zanechat Odpověď

