asdfghjkl!!!!!! *dead*

blahuuujghfdsalkjhgf
Jsem jako gumová kachnička…

Jen tupě čumim na okraji vany a čekám až mě někdo vezme, potopí do vody a vtipně utopí. Znova a znova a znova a znova.

Po dlouhém civění na stejnou plochu se Severusem mě přepadl amok…
with dreams...
.. a vytvořila jsem tohle. Po dvou dnech mě jeblo v hlavě že jsem o trochu víc mimo a že to chce nějaký ten větší mišmašovýbordel.
with depress
Vzniklo tuto.
Doufám, že lidem už dochází, jak se šílenství mé duše odráží v tom chaotickém uspořádání textů a obrázků.

*Mám tendence čuchat k mýdlům v drogériích… Je to úchalka?
*Hrabala jsem se dneska v jednom sekáči tak dlouho, až jsem našla dokonalou halenku. Za 25kč.
*Lidi na mě podivně zírali.
*Měla jsem jen jednu spodnička = žádnej objem… WTF?
*Jsem asi fakt divná, když mě starý spolužáci prosej ať si na sraz neberu ty svoje „Šatičky“.
*Mám jít nahá?

..a co na to Jan Tleskač?
A co na to Gloria?

4 komentáře to “asdfghjkl!!!!!! *dead*”

  1. Na spolužáky kašli, na topení se vybodni a radši si kup flašku. Můj univerzální lék na každý globální problém posledního roku xDD
    A sekáč závidím. V těch, do kterých chodím já, mají obvykle jednotné ceny kolem 100.- >.<

  2. no právě… jednotná cena na oděvech byla 120 kč.. a u pokladny mi pani povídá: „25“ já vykulila oči a řikám cože? ona „25“ a já okéééj
    – spolužáci jsou lůůůzři co se zahrabali v malým městě a svýma omezenýma mozkama se mě snažej moralizovat….
    – flašku… bych fakt ráda…ale ty následky by byly snad ještě horší… potřebuju nakupovat to je zloooooo!!!!

    • Všichni maí štěstí, jen já si musím vždycky koupit to nejdražší v obchodě xDD Nakupování je zlo, ale člověk na tenhle koníček musí být v balíku T___T Takže já radši volím tu flašku, neb na tu alespoň mám… občas… xDD
      Spolužáci by imho byli omezení i ve větších městech xD

Zanechat Odpověď

