Je dors sur des roses

Mít na růžích ustláno…

…..někdy znamená, že se brutálně popícháte.

Měla bych ležet v posteli, jak mi řekla Betka. Ale já prostě nemůžu zavřít oči a spát. Bolí mě celej člověk. Moje nervy… Slyšim je jak sou napnutý. Cinkaj ve větru.

Prej jsem odvážná a silná.
Já si přijdu slabá a nemožná.
Jsem prý divná a nepříjemná.
Kdo by se divil. Chcete? Půjčím vám svůj chaos…

Pour vous server… Wolfgang Amadeus Mozart!!!!!! Plas je passe!

Jsem vycucaná jak pitíčko v jídelně.
Nahlodaná krysama ze suteréního sklepa,
vyšťavený pomeranč z Crosscafé,
umučená čarodějnice ze 16. týho století,
neschopná jak pizdokráva,
tvrdohlavá a tupá jak prašivej mezek…

Podceňuju se, jelikož cítím, že dál už nejdu.

Cítíte tu beznaděj?

A to jsem jen snila o vlastním místě k životu.
…. jediné v čem nechci dělat kompromisy.
Cokoliv jiného je fuk.

Gloria

Zanechat Odpověď

