Peoples dying, life go on…


Rýýýlly!

Poslední dobou mám docela hlubokomyslné deprese. Jako fakt! Oni mají už vlastní inteligenci, proto dokáží hluboce myslet. Jsou jako Marwin. Mají hlavu jako planeta, ale moje podvědomí jim nakládá samé hloupé úkoly, tak se chudinky deprese dostávají do ještě větších depresí a tím deprimují i mě.

Víte jak vypadá depresívní deprese? *kouká do zrcadla* jojo… blbě!

Zůstala jsem většinu dne doma. Byl to jeden z nejhezčích dnů za poslední spoustu hnusných dnů.
Nikoho sem nezdravila. Nikdo po mě nechtěl, abych se tvářila nějak „mileji“. Mohla jsem se šklebit na televizi, kde na Disney Channalu dávali podivně stupidně a Hanomontánozně vypadající seriály pro mláďata. Přečetla sem si uvolňující debiloliteratůru – čtěte: „na hajzlíku sem objevila v záplavě trnek brnek a Epochy jednu debilní Harlekýnku“ Haha. ty ženský, co to píšou musí být frustrovaný esteticky i emocionálně a někdo jim nejspíš ukradl půl mozku, tak své myšlení přesunuly k vagíně. Musí se jim ale nechat, že jim to asi přineslo trochu té slávy, neb se toho vydává a prodává kilotuny.

Púovina

Všichnu sou na drogách!

Já sem na drogách!

Posledních pár dní čichám ředidlo….

….. čim myslíte, že se asi ředí zlato, aby se dalo na sklo namatlat štetcem….

Ze sekáče sem si včera donesla naprosto nejvíc kůůůl triko za poslední rok a půl.Ono mě nikde neškrtí, vypadá dobře a zvláštně najednou a má neodolatelně úžasnej výstřih, co je hlubokej jak Macocha, ale nevypadá vulgárně…:D
No a zcela normální černou sukni…
……. oke… vypadá trochu …ale opravdu jen trochu podivně.. (ůůůů půůůjde pod ní spodniiičkááááááááá *___*)

Vrací se mi pořád vzpomínka na rozbouřenej potok. Jaký by to bylo do něj vletět?

Zítra s matkou do cvokárny. Zapadnu… zcela a určitě.

Utíkejte……………………………
Blíží se kobylky
Snědí nás.

Bazuzuuuuuuu!

*Gloria slintá na podlaze a nesrozumitelně cosi huhňá*

… A to je konec přátelé.
Pro dnešek.
mňáuu

Zanechat Odpověď

