Fake friends\ reality\ depression ahead…

ron
Chtěla jsem sem dát i její fotku, abyste jí všichni viděli, ale… i když jsem mrcha a s klidným svědomím bych to udělala, bylo by to pod mojí úrověň….
Měla sem jí ráda. Teď jsem jen jako žumpa.

Nasraná nebo vyčerpaná nebo obojí…

Člověk si myslí, že čím víc obětuje svým blízkým, tím víc by měli jeho blízcí obětovat pro něj. Člověk si myslí že když něco dělá pro své přátele, protože je má rád a protože mu na nich záleží, tím víc by si ho mohli vážit.

Něco vám povím…

HOVNAJS!

Vždycky se najde někdo, komu se nezavděčíte.
Může vás to srát, může vám to ležet v žaludku jako kus žluči nasáklej alkoholem, může vám to otravovat život, musíte to ale vyblejt ven a tak se toho zbavíte. Bleju.. Zrovna teď.

Realita vám nakopává prdel každou chvíli.

Člověk si říká, že by na to všechno pořád neměl být sám, ale ve skutečnosti se jen snaží přesvědčit sám sebe. Co se zesrat může, to se zesere a ty sračky budou padat zase a opět jen na vaší hlavu. Vždycky pod tím špatným okapem stojím já a zcela upřímně mě to už nebaví. Nechci furt vyžírat průsery. Nechci se tvářit, že mi nic není, i když mi kurva něco je. Už nemůžu. Jsem vyčerpaná a opravdu brzo se vidím ve vlastní polstrované cele s černorůžovými soustřednými kruha jako terči.

Když si tak pročítáte příznaky různých nemocí, zdá se že máte všechno. Když tak posloucháte něčí příběhy a jsou vám jaksi povědomé, říkáte si shoda náhod, ale když tak ten příběh sedí do puntíku a váš mozek se nad tím zamyslí do důsledků, musí už konečně uznat, že opravdu máte zcela závažný problém, pokud se toto tvrzení dá aplikovat na váš život. Měl by se řešit. Jelikož se ale znáte, řešit ho nebudete a skončíte v té polstrované cele, o kreré jsem se zmiňovala výše.

Chtěla bych jen malý kousek klidu.
Malé místo, jen pro mě a můj mozek.
Mám trilión lidí s problémem na krku a žádný čas na to, co dělat chci. Prokrastinuju svůj čas s nimi, protože mám pocit, že musím udělat to, co dělám. Mluvit, řešit..whatever…

Jsem …..divná.

Začínám mít nutkání poslechnout T´Salinu radu ohledně alkoholu, i když mi to nedělá dobře.
Holka má pravdu.
Upít se k smrti bude zábavnější s Jimem Beamem než s minerální vodou….

Spánek je důležitý.
Adios

Gloria

3 komentáře to “Fake friends\ reality\ depression ahead…”

  1. Preto mi je jedno, ci sa im zavdacim alebo ni.. Ja sa k ludom spravam tak ako sa spravam preto, lebo ich mam rada.. Ak ma sklamu, zaboli to, ale som zvykla, ze ma ludia opustaju.. Niekedy su to svine, ktore ta zradia a vsetko co si pre ne urobila ide do… Niekedy to pojde prec pomaly…

    Trapit sa nad rozliatym mliekom nema zmysel… Trapime sa, je nam z toho spatne, a aj tak to hovno pomoze…

    Neviem sice, kto ta tak nasral, ale dufam, ze coskoro na nu zabudnes nech sa stalo cokolvek..

  2. tak nasral mě všehovšudy život za poslední půlrok…. momentálně mě baví se depresívně pitvat v bolavejch ránách a vyžívat se ve vlastní bolesti protože mám pocit že si nic jinýho stejně nezasloužim… deprese non plus ultra…

  3. Založíme klub začínajících alkoholiků, třeba na to dostaneme i dotace xD

Zanechat Odpověď

