..Da F*ck!!???

Člověk se snaží zapomenout na ty blbosti, co se mu deně derou do pozornosti, třeba tím, že hází kamení z potoka. Jo… Fajn… Pak jednou přijede do Pidlivizace a nejen, že si ho ty Sith (čti blbosti – Elizbeto netlem se) najdou, ale zase ho převálcují. A to tak, že když přijede s dobrou náladou, tak stačí zmínit jedno jméno a je vymalováno. DAMN!

voldy

Chudinka Voldy… Taky to má s tím Hrnčířem těžký.

No a jak sem se měla mimo pidlivizaci?
Skvěle.
Házela sem si žudříkama. Solila slimejše. Kňourala, že mě od házení žudříkama bolej záda. Koukala na „To je vražda napsala“ a přitom četla o pravěkým umění.
Bojem mě nohy, a já naprosto netuším od čeho… (od těch žudříčků to určitě není!!!!) (sem si jistá!) (okej pochybuju… dobře asi to je od toho)

394

Byli ste někdy na prohlídce bytu?
Já jo… dneska dokonce už asi po třetí, no a stále mám pocit, jako bych se vždycky octla na koňským trhu.

Majitel, co se dušuje že to má „vošetřený“, se mi zdál poněkud jistý svojí platformou. Ten byt byl hnusnej. A doufám, že ho vzala ta ženština, co tam byla s náma. Stejně sme se mu ani za mák nelíbili. A ten byt byl hnusnej!

Realitní makléř by taky dle úsudku většiny měl vypadat jinak a takovému slizákovi bych nevěřila ani to, že je fakt slizák…. Blö!
Věřte mi nebo ne, ale přes 30 tisíc jen tak z kapsy nevytáhnu. Ostatně, kdo z vás si může jen tak z ničeho nic vytáhnout nepotřebnejch 30 tácků?…
Bille, di do prdele bavíme se tu my chudý jo! Ty Paris taky vystřel třeba na Mars!

Nesnášim vás prachy… ste jen barevný papírky s písmenkama a obrázkama a všichni se z vás můžou posrat!
U Michelangela! I já se z vás můžu posrat!

Přemejšlim o tom nápadu, jímž mě dnes odpoledne překvapilo naše malé, milé, blonďaté Elizbetstvo…. Fakt by tohle chtěl někdo číst v novinách? Osobní názor mého mozku je : „.. že by se z toho lidi akorát začali střílet v metru, případně by jim vytýkal sklivec..“ , kdyby měli tu čest s nějakým mím textem.

Vyteklej sklivec…. Zajímavá to tekutinka… nezajímá vás jak třeba chutná lidský oko?
Myslíte, že by se ve Fear faktoru odvážili nechat soutěžící jíst lidský oko?
To by byla řiť!

Koukám, že zabrušuju už do kontroverzních blbovin, tak se dneska radši vzdám klávesnice a poputuju rovnou do míst, kde dlí G! na ponožkovém trůně a dohlíží na Eklhaftní ďouru, protože Pan Zajíček, hlavní Antikrist zase vyhlásil nezávislost a dělá problémy.

Gloria!

Jedna odpověď to “..Da F*ck!!???”

  1. Ve jménu poklidu a míru….Mrcho, já se mám učit a teď budu dumat nad tím, jak asi chutná lidské oko…..

Zanechat Odpověď

