Nevermind I´ll find someone like you….

Tak o čem dneska?

O neschopnosti? O blbosti? O vychrtlosti? O smrti?
O koncích a začátcích? O bolestech a povinnostech? O fantazii a snech?

Já nevím.

Mám trochu podivně rozmazanou náladu a v hlavě se mi nerýsuje ani jedna věc, kterou bych chtěla dneska seřvat. Pokud bych mluvila o lidech, bylo by to jinak, ale upněme se na věci, protože dneska nemám na lidi (čtěte na tu jednu nosatou a tu tupounkou) náladu.

Moje myšlenka zase ulítla k neschopnosti lidí být profesionální, ale nechce se mi dneska už řešit ani tohle. Pokud někdo nepochopil můj názor, může se zeptat, ráda odpovím proč to tak mám, ale psát o tom další článek… nevim o čem bych měla dneska psát?
O oblacích jak si líně plujou po nebi a slinují další podivně zatažený den? O psovi, co mi kňourá na prahu pokoje, protože ví, že sem nesmí a že mě se mě ani né tak nechce jako blbě zvedá ze země, abych ho šla pomuchlovat a podrbat tý bílý kouli prdel?
O bodlákách, co vypadají jako koule a rostou všude okoli zastávky?
O tom, že za chvíli jedu do izolace a těšim se, jak zas budu sedět na budce a solit slimáky a voni budou syčet jak nějakej ten druh obrovskýho švába…. To je jako strašná sranda… Oni totiž ti slimáci sou kanibalové a když jednoho posolíte tak se na něj sesliměj ostatní a ty ho začnou žrát a u toho tay syčet, protože je taky posolim mhaha!!!!

Říkejte mi ničitel slimákůůůůůůůůů!!!
chcíple se zvedám a mizím na vlak….
Gloria

Zanechat Odpověď

