Spartááááá!!!

asdfghjklů§¨¨¨¨¨!!!!

Nesnášim vás fotbalistiiiii!!!! Všichni sportofci a rádoby sportofci s pivasama, všichni vy fandové „svého“ klubu a nefandové jiného klubu! Vy Sparťani, Vy Slávisti… vy ještě divnější lidi než sem já!

(nemám nic proti Spartě – tomu státu a miluju Slavie – ty bonbóny)


Vadí mi fanoušci, vadí mi fotbalisti, vadí mi hokejisti, vadí mi sportovci a vadí mi především sport. Mám *KOkSP ( **KOPR zní líp, ale tak musím to uzpůsobit).

A taky mi vadí, když v metru jakýsi pán s pivasem a šálou nejmenovaného teamu, řve na lidi na druhém eskalátoru jméno toho nejmenovaného teamu a mě málem praskne lebka z toho hrubého návalu zvuku.
Víte, že zvuk může působit devastačně na cizí ouška? Na MOJE OUŠKA!!!!

Stejně jako hulákání z repráků….. AWWWWWW!

Víte, co mě ještě neskutečně sere?
Mám ohromný stěstí. Na situace, kdy vylezu ze dveří a venku začne brutálně lejt…..
A pak chčije a chčije a chčije a chčije……..
…………….. a člověk se pak nemůže ani hnout z úkrytu, neb má s sebou počítač, kterej by nerad nechal zmoknout a nebo třeba chtěl jít nakoupit a místo nákupu dřepí v zastávce a v izolaci pak není pořádně ani kousek slušnýho žvance.

Nesnášim déšť. Nemám rád vodu, co mi samovolně stejká za krk.
aghrrrrrrrrrrrrr!!!

Miluju Galiana. Miluju 5 Element. Miluju ty igelitový hučky….

*KOkSP – kurevský odpor ke sportu
**KOPR – kurevský odpor k práci (pokud to chcete vyhrotit je tu SAKO – stav akutního KOPRu)

Jean Batista Zorg… R U F*cking serious? … No I´m Sirius Too….
MHAHA!
( ano decánko mi jebe… decánko…)

Gloria

Zanechat Odpověď

