This is my living space BITCH!

Snadný to nikdy nebylo a nikdy nebude..

Nikdo to nikdy neřekl. Ale mohlo by to být alespoň ..um no…uspořádaný. Vlastně jakkoliv stereotypní, jen ne stále neskutečně chaoticky, jednotvárně impulzívní. Stojím jen o malý kousek soukromí, jakým je i oznámení : „ ..za dvě hodiny přijedu “ a ne se tu zjevit jak puch a zastihnout lidi za A) nepřipravený a za B) jen ve spodním prádle a za C) se zásobou jídla pro dva lidi nikoliv pro tři!
Je to opravdu tak těžký si dávat vědět o svých plánech?
Já to nechápu, protože mě učili lidem říkat, co mám v plánu a odjíždět a chodit na čas… Blbý co. Teď tu místo poklidného sezení u stolu nad učením píšu debilní kydy do texťáku a čumim na Twilight s migrénou jako svině. Skoro mi to bolení hlavy začalo přestávat, ale další hurá akce mne rozjela migrénu nanovo a já už si mohu být stoprocentně jistá, z čeho to mám.
Z blbosti a naprostýho ignorantství cizích bližních.
A víte co? Nebaví mě to. Mám z toho osypky a migrény a jsem z nich nervní, protože nikdy nevím, kde se zase a kdy objevěj a já nemůžu a ani nechci žít ve světě, kde si nikdy nemůžu sednout do křesla a vypít si kakao u Americkejch bohů sama v místnosti a s klidnm svědomím že když někdo bude chtít přijít tak mi v dnešní době mobilních telefonů zavolá nebo napíš hodinu předem a zeptá se, jestli mám čas.
Člověk je tvor samostatný a potřebuje samotu stejně jako společnost. Ve většině případů se člověk rodí sám, umírá sám a dost často i žije sám, jako já většinu času na základce a střední škole. Je tak moc, že chci, aby mě lidi informovali o tom, že chtějí přijít do mé přítomnosti, jen proto, abych se na to mohla připravit, protože mne tyhle vpády do mého světa už neskonale narušujou osobní prostor!

Nebaví mě to!!!

Nebaví mě ani to že mě lidi ignorují. Já tu jsem taky! Nevadilo by mi kdybyste se mě zeptali jestli mi nevadí že to rádio ohulíte na plný pecky, pokud se zeptáte. Nevadilo by mi kdybyste se zeptali jestli to poslouchám nebo na to koukám než mi přepnete kanál na telce nebo přeladíte stanici, nevadilo by mi kdyby se někdo zeptal jestli nemám ten sýr na nějaký pokrm na zítra než ho sní, i když jsem o tom že to budu vařit mluvila celé odpoledne a bylo nemožné to přehlédnout. Dokonce bych byla ráda kdybyste se mě zeptali, jestli nebude vadit, když přijedete, přivezete si chleba mlíko a tvaroh a sníte mi můj oběd, protože navařeno mám pro dva (max pro tři – malé porce) …

Je mi jedno že ve vašich životech neexistuje autonomie. V mím ano a nehodlám se jí vzdát.

Gloria

4 komentáře to “This is my living space BITCH!”

  1. Jo, neohlášené návštěvy také nesnáším. Všechny své nové známé v místě bydliště proto před tímto činem důrazně varuji s tím, že by se jim to nemuselo vyplatit. Nestydím se totiž nezvanou návštěvu rovnou mezi dveřmi vypoklonkovat a prásknout jim dveřmi před nosem. Minimálně jedna kamarádka se o tom už přesvědčila.

  2. kdybych mohla práskat dvěřma před nosem tak už nemá nos! ……. grrrrrr!

  3. A byl by z ní Voldemort! xDD

  4. hm…. ale to není tak blbý osud… chvíli budeš největší záporák ever a pak se rozložíš na plátky zpopelněného čehosi….hééézký

Zanechat Odpověď

