Welcome in my insanity

Zešílela jsem a je to oficilajní.
mozkomor
Asi s tim jen tak nic nenadělám, protože chyba není na mé straně.
NAVÍC .. mám hnusnou duši.

Dnešním dnem jsem se právě vrátila ve svém psychickém stavu o několik let z5. Do doby, kdy jsem nemohla spát, měla jsem noční můry, mlátila hlavou do stěny a dostávala hysterický záchvat při každém zvýšení hlasu mířeném na mě a rozbrečela jsem se, jen jsem někde slyšela někoho i jen něco volat.

A to to byla pro ty ostatní taková zábava.

O JAm
Jsem tak zlá a ívl, že už o mě vědí i nedůležítá jména. Dokonce odhalili mojí Duši.. Je černá. Jaké překvapení, že?
Kruci. O pár století dřív a mohla jsem se smažit za spojení se Satanášem.
Každým dnem čekám FBI, aby mě přišla zatknout za terorismus. KGB, aby mě obvinili ze špionáže a nějakou další „tajnou“ organizaci, protože pouštím do mraků nad Lužicí UFO, které hypnotizuje příslušníky Romské komunity a nutí je masakrovat lidi v barech v mém domovském zapadákově.
A abych nezapoměla na Jakuzu, které dlužím 2x americký schodek rozpočtu, kterým jsem financovala Tunguzskou katastrofu.

Cestování časem zabere dost energie.

Docela se těším na polstrovaný pokoj, který bude mít na zdech namalovány soustředné kruhy. Wel mi donese kafe zavařené v plastové kouli, abych se na ně mohla jen dívat, a gumové medvídky snad sto let staré, Jež se nebudou dát rozkousat. Budu muset jíst vařenou mrkev (tu já docela rád) a Lilek pečený se sýrem (který nesnášim), pít čistou vodu a cvičit po ránu komunistickou sestavu na „Poupata“ na naší spartakiádu psychiatrických léčeben.

Pan Kouba Koubič bude potěšen mou hnusnou duší. Doufám, že je plná Shoggotů a kamarádí se s Azatothem. A Cthulhu tý mí duši závidí, protože má víc chapadel než on a Shub-Nigurath se mu kvůli tomu posmívá.
Hnusná duše…
Plná kalu, zavřená v kanále společně s Dvířkou. Zkusím metro. Stanici King´s Cross.

Hnusná duše. Koho to zajímá. Duše není to, co lidi vyhledávají. Pokud hledáte duši, zkuste to v pneuservisu. Tam jich je.

Neříkejte, že to slyšíte prvně…. Vy lidi.. Když to není film nestojí se o to zajímat…

I´m pissed off that´s what I´m ….

Duše. Jak to vlastně vypadá? Nafouknutý měchýřek? Světelná koule? Krabička s nálepkama?
Až to někdo zjistíte, dejte mi vědět. Ta moje, vzhledem k tomu, že má být hnusná, asi bude mít podobu jakéhosi démona (Volejte Constantina!!! ííík ííík!) nebo hnusnýho zelenýho slizu… (ghosts busters..), ale efrít by taky nebyl blbej tvar. Vlastně i krabička s nálepkama. Whatever.. Stejně je hnusná.

Gloria

No a na konec ještě něco pro prdel…

4 komentáře to “Welcome in my insanity”

  1. Nic si z toho nedělej… Je jasné, že někteří lidé vidí danou situaci z úplně opačného pohledu než ty a už i proto budou naprosto odmítat, že by to mohlo být i jinak…
    Já už si zvykla na to, že v komunitě lidí se stejnými zájmy a se kterými bych si tedy teoreticky měla i rozumět, budu dostávat ty nejjedovatější kousance. Daleko jedovatější než ve světě za okny. Ale asi je to dobrá příprava právě na ten svět venku. 😀

  2. Mám vcelku ráda hnusné duše, když jsou správně hnusné :).

Zanechat Odpověď

