Rising disagreement

Mám už po krk všech, co na mě jako na spotřebitele, svádí svoje průsery.

Víte. Já sem člověk, co platí, když jde k doktorovi, v bance platím za vklad na vlastní účet a pánové v senátu a parlamentu mě hodlají poslat do důchodu snad ve sto letech.
Opravdu. To dřív chcípnu.
ALE! Co mě opravdu překvapuje… Když chci dělat něco, co je záslužné pro komunitu, ale ve své specifikaci je to veřejnou službou – vydávat časopis – tak to buď dělám pořádně, nebo si najdu více lidí a zorganizuju to tak, abych to dělala pořádně. Nebo přiznám, že na to nemám a nechám toho, místo abych slibovala, omlouvala se, chaoticky někde něco vysvětlovala a po uveřejnění časopisu sváděla na čtenáře\spotřebitele, že nacházejí zmatečné informace.

Jako pardon, ale když nedokážu, jako hlavní redaktorka, sama najít vhodný ilustrační obrázek, případně sjednat ilustraci, a brečím, že to někdo neudělal za mě, přičemž bych jako hlava časopisu měla mít jasno v tom, co chci a ne všechno chaoticky překopávat na poslední chvíli, jsem buď neschopná nebo si nedokážu nechat pomoct nebo mám bordel v organizaci.
Když nerozumím typografii, najdu někoho kdo jí rozumí. Těžké to není, ale když si nenechám pomoct, spoustu lidí to pro jistotu ani nebude zajímat, protože, co kdyby museli řešit vaší práci. Člověk se nabídne. Člověk by se klidně rád rozdal, ale když radí s dobrým úmyslem a konstruktivně, je za to sepsut, je mu za to oznámeno, že si teda ten článek má napsat sám… a kdesi cosi…

Kde sme?

Tak snad jako vedoucí nějakého „podniku“ beru odpovědnost za sebe, nevysvětluji, co všechno musím, abych to opravila, ale udělám to, nepláču nad tím jak jsem něco zmatlala, ale rovnou to opravím. Kruci, co budete dělat až budete makat na nějaké pozici ve firmě?
Kňourat jak se vám nepovedla výroční zpráva a tlačit na maminku doma, aby jí udělala za vás? Takhle si tady přijdu. Jsem spotřebitel, očekávám nějakou úroveň od věcí, co chci „spotřebovávat“ a očekávám, že tu úroveň nastaví lidé, kteří to zpunktovali. Ne já jako spotřebitel. A pokud já jako spotřebitel mám k výslednému dílu výhrady, a formuluji je, nebylo by od věci odhodit své EGO a občas se pozastavit nad tím, co si žádá publikum, nikoliv co se mi „zdá“ super…. Pokud nejsem ochotná odhazovat EGO, tak si alespoň stojím za svým….

Jsem zastáncem toho, že je lepší to zkusit a potom co vidím, že je to Fail, to ukončit. Ale mlhavě si nalhávat, že jsem schopná v tom pokračovat a vydávat ze sebe něco v tak pofidérní kvalitě. Pardon holky. Měla sem za to, že máte na víc a mrzí mě, že si nedokážete nechat poradit, pomoct, whatever… i kdyby se lidi stokrát nabízeli, hovno, hovno slavný soude.

TOTO JE MÉ SUBJEKTÍVNÍ PROHLÁŠENÍ A KOMU SE TO NELÍBÍ AŤ SI V PRAVÉM ROHU TOHOTO OKNA ZMÁČKNE KŘÍŽEK…

Gloria

Komentáře nejsou povoleny.

