HOT weather\anger\tiredness\boring

Je vedro… hrozný kurevský vedro!! Vylezu ze dveří a mám pocit, že má dýchací trubice byla vhozena do sopečného kráteru…. Nesnášim vedro!

To víte, 3 dny sem zvracela a pokaždé když jsem chtěla třeba jen jít posedět na zápraží, vystrčila sem nos ze dveří, dostala facku od té horké atmosféry a zdechla na dlaždičkách v předsíni objímajíce svůj zvratkokýbl. Umummmmm ňomňom…chuťofčička.

Jsem naštvaná. Víte proč, pokud ne tak čtěte článek https://gloriafiona.wordpress.com/2011/08/20/rising-disagreement/ , ale jen pokud máte rádi upřímnost. Pokud vám jakkoliv vadím já nebo některé mé názory, nečtěte to… Myslím to vážně.

Jsem unavená. Zvracení dá zabrat, ale pro změnu, když mě to blití přešlo, tak mám teď jen a pouze brutální …. běhavku. Bolí mě i svaly, který jsem myslela že neexistují…. A učit se u toho dá mizerně.
Když jsem u učení. Míhající písmenka… skvělá věc. Připadám si jako na tripu jen když to tu píšu… Schválně, co by se stalo, kdybych si na tenhle stav dala papírek… To by bylo euforický. Galaktický. A schválně hádám, že by mi povolil svěrač. LOL.

Nuda… To je to když ležíte, nedokážete zaostřit ani na vlastní ruku jak je vám blbě, ale nemůžete usnout, abyste ten morybundus zaspali. Kdyby mi aspoň hlavou neběhaly zmatený texty, který se ani nevztahujou k tomu, co bych potřebovala umět na státnice.

„I´m the Metatron, Herald of the Almightely and voice of the one true God….“ Bože! Tímhle asi Poláčka neskolím a Slavík mě pověsí za uši do průvanu.

Glory glory halelůůůja!

Gloria

10 komentářů to “HOT weather\anger\tiredness\boring”

  1. Japan Rose Says:

    Bože, a já jsem asi štěstím bez sebe, že se do mě bezdůvodně navážíš, prosím tě, najdi si něco lepšího na práci než do nás pořád jen kopat, opravdu mě to nebaví pořád řešit tímhle způsobem, kdy jedna strana používá tu druhou jako boxovací pytel.

  2. Já se do tebe bezdůvodně nenavážím. Prezentuju svůj názor na práci kolektivu lidí a hlavně člověka, co se prezentuje jako jeho vedoucí ( je to uvedeno na stránkách časopisu) a to tak, že na své stránce a prezentuju ho tak, že kdo přijde přečíst si ho může a kdo nechce může ho ignorovat(to s tou ignorací je důležité, protože tam je i upozornění a nikam jsem veřejně nedávala ani odkaz na článek)
    pokud jde o to, že bys mohla oponovat, že si to mám zkusit : pomoc jsem nabízela, neakceptovala si to, vlastní časopis zakládat nebudu, neb je dle mého skromného názoru blbost mít dva a já momentálně mám na práci jiné věci než lolitu, která poslední dobou stejně stagnuje.

    KOMU se tedy nelíbí moje stránka, má svobodné právo na ní nechodit. Já své právo využiju na stránky Poisoned alice, protože se mi nelíbí ani jak vypadají a dost často mi ani nic neříká obsah, který je pro mě sbírkou podivných článků nevalné kvality (včetně mé povídky, protože jí lidi nepochopí – to není urážlivé, to jsou fakta). Takže se nemusíš vstekat, já jsem svůj boj s větrným mlýnem vzdala a hodlám ho vytěsnit. Tvá práce je sice záslužná a to oceńuji, ale myslím, že bys ji mohla dělat líp. To, že se ti zdá, že už ji děláš na doraz, je tvůj názor, neberu ti ho ale stejně tak ty nemůžeš plakat nad mím názorem. Znáš mě. Jsem občas radikální, jsem taková, tenhle blog je takový….
    Nezměním se a proto mám problémy v reálném životě, který řeším momentálně víc než kyberprostor.

    Takže to uzavřeme konstatováním, že na to máme prostě jiný názor. Já ti ten názor vždy ochotně řeknu, jsem osoba s hubou prořízlou a před lidmi netajím své sympatie ani antypatie a bývám za to dost často bitá a asi je to dobře…

    • Píšeš, že pokud se to někomu nelíbí, má to ignorovat, ale zapomínáš, že je tu i ta možnost s tím nesouhlasit a ozvat se kvůli tomu. To samé děláš i ty. Taky sis mohla tyhle výlevy odpustit, nemuselas nasrávat spoustu lidí, nemuselas tohle veřejně propírat. Ale taková prostě jsi, věci ráda ženeš až za hranici únosnosti. Dost jsi mě nasrala a ještě víc mě nasralo to, že jsem se patlala s celkem klidným dlouhým komentářem, aby se pak nic neodeslalo, protože ty si sice svoje negativní názory vyjadřovat můžeš, ale my, co to vidíme naopak, to máme ignorovat. Tohle celý je od tebe děsně nefér. Představ si, že se všichni snaží. Tu jednu pitomou básničku jsem psala měsíc, protože i když nejsem Shakespeare, chtěla jsem i tak ze sebe dostat to nejlepší. Že to pro tebe má menší hodnotu než použitej toaleťák je mi líto. Asi prostě nedokážeš ocenit nikoho jinýho než sebe. A nehodnotí se jen kvalita, ale i snaha. Je to od tebe hnusný a ignorantský.
      Slušnou kritiku by přijal každý, ale tohle je vážně moc. Nesnažíme se psát Vogue, děláme něco, co nás baví a děláme to nejlíp, jak je v situaci každého jednotlivého autora článků možné.
      Ty už jdi taky s těmahle kecama do prdele, fakt. Řeš si podstatnější věci a přestaň se teda rýpat v těch nepodstatnejch hovadinách. Ušetříš tim nervy nejen sobě, ale i ostatním.

      • Ano a ozvala se. A já jsem její komentář mohla smazat a ignorovat ho a tím, že jsem to neudělala jsem projevila souhlas s kritikou. Navíc jsem na to reagovala, napsala jsem, že na to máme každá jiný názor a že s tímto závěrem souhlasím, tím pádem Ketmary názor akceptuju. Dialog je jednou z forem přijetí kritiky, ignorace nebo poslání „do prdele“ je hloupý nesouhlasný blábol, který bys měla odsuzovat, ale já se ani jednoho nedopustila. Připustila sis také tuto variantu? I když je opravdu možné, že moje formulace není dokonalá a tím mohla vyvolat pocit, že pokud semnou nesouhlasíte, nemáte mi to říkat, právě naopak…

        Tvou báseň jsem nečetla, nemohu tedy posoudit její kvalitu, ale jsem odrazována už formou časopisu, takže jí ani posuzovat nebudu, protože bych si jí musela přečíst tam. Promiň pokud jsem tě naštvala, ale já tam taky mám pár „článků“ a jak píšu, nepochopených, protože mám podivný styl psaní, který nepobrala ani sama šéfredaktorka, hlavně nerespektováním typografického umístění textu na ploše, což jsem Ketmaře řekla, ale nenutila jsem jí to předělávat. Přišlo mi totiž hloupé hýbat s hotovou věcí.

        Nemusíte dělat Vogue, ale i Metro nebo Novoborský měsíčník, mají lepšího šéfredaktora, který s produkcí nemá takový problémy. Ty problémy mě štvou, štve mě neschopnost s tim cokoliv dělat, protože mé návrhy na pomoc jsou neakceptovány od 1 dílu. Frustraci jsem si vybyla zde na svém místě, nikomu jsem jí necpala, vlastně mi sem chodí 20 lidí denně, když je dobrý den a nemyslím si, že se moje slova dostala někam do „hledáčku“ komunity. Snaha je fajn, ale zlepšení… Ono je to pořád dokola to samé a pokud tě baví průměr, není co řešit

        Pokud vidíš časopis jako „nepodstatnou hovadinu“ a mou snahu o zlepšení prezentace našeho stylu jako nepodstatnou věc, překvapuje mě, že ten styl nosíš. Lolity jsou holky. Mají výhrady, mají nervy, mají „své dny“ , ale rozhodně by se neměly vykašlat na prezentaci, protože už takhle jsme brány jako „blbky“ z harajuku komunity. Promiň to mi vadí.

        Nikomu jsem nezakázala se zde vyjadřovat. Pouze jsem u „prohlášení“ nepovolila komentáře, protože to je prohlášení. Komentovat mohou lidé po libosti u tohoto člínku a k přečtení článku patří i možnost jeho komentování. Jen jsem lidi varovala: “ pokud jim vadí moje osoba, nebo mají problém s mímy názory ať na to nekoukají“. Nikde jsem nemluvila o zákazu komentářů.

        K oceńování. Tady také nemáš pravdu. Ocenit se nedokážu. Myslela jsem, že zrovna ty bys mě mohla trochu znát a víš, že pro to abych se mohla cítit dobře a uznat, že se mi něco povedlo, potřebuju aby mi to nejdříve někdo pochválil. Je velmi málo mích výtvorů, o kterých bych řekla, že jsou povedené. Většinou čekám pouze vlnu kritiky a nedostatků, které musím napravit.

        Nakonec já jsem ráda, že si se rozčílila. Protože snáze beru negativnější komentář, protože vím, že je upřímný. Ale zrovna u tebe, která bojuješ za SVÉ názory na SVÉM blogu, mě překvapuje, že se tu ozýváš na prezentaci něčího názoru.
        Moje prohlášení je velmi negativně citově zabarvené, protože prvotní klidnou konstruktivní kritiku, která byla podána mi KETMARA sjela, protože si myslela že bráním Peth, se kterou jsem nemluvila. Žádala, aby jí čtenáři upozornili na chyby a já jí na chyby ve vizuálním konceptu upozornila. Chyba to je.

        Snaha není vše a občas se očividně nevyplácí.

  3. Víš, on je trochu rozdíl projevovat svůj názor a už podruhé něco rozpatlávat. Mně to trochu přijde spíš jako útok, než jako prohlášení. Nemůžeš časopis srovnávat ani s Metrem, nejsme placení novináři, jsme jen parta holek, co má radost z toho, že si může poskládat z pár článků dohromady malý časopis, který zase bude číst jen dalších pár holek s podobnými zájmy. Spoustě lidí dělá radost v takové formě, v jaké je. Vždycky je co zlepšovat, ale taky nemůžeš po lidech vyžadovat něco, co je nad jejich síly. Kdyby za časopisem nestálá Ketmara, nikdo by ho nedělal. Proč? Nikdo by totiž neměl sílu zvládat podobný útoky. Jedno je kritika a druhé pitvání blbostí. A to samé mě přijde, že byl problém s fotkou Peth u článku. Normální člověk se podívá na fotky, na obsah článku a pochopí. Samozřejmě by bylo lepší dát tam popisek, že jde jen o ilustrační foto, ale nepřijde mi to jako nějaká hrozná snaha o dezinformaci. Nemůžeš se divit, že si dost lidí (včetně mě) myslelo, že ten komentář právě o těch samých fotkách jsi napsala po rozhovoru s Peth. Po jejích hysterických reakcích to totiž bylo krajně podezřelé. Ale když vyšlo najevo, že je to nedorozumění, nemusela jsi to tak rozmazávat. Časopis není nepodstatná hovadina, nepodstatná hovadina byl ten konflikt, kvůli kterému tohle vzniklo. Chápu, že ses cítila ublíženě, ale tohle prostě nebylo třeba. Popravdě jsem fakt ráda, že se psaním holky nesekly, protože já měla sto chutí to udělat, zvlášť když pro napsání pár blbých řádek si všichni musíme vyčleňovat místo a překonávat různé problémy. Já ti to říkám upřímně, ale je spousta lidí, kteří ti to neřeknou. A věř tomu, že tenhle článek už určitě četlo hodně lidí z komunity, jen se to ještě naštěstí neventilovalo na Zpovědnici a tak. Hlavně hateři tě dokáží sledovat tak, že si toho ani nevšimneš. Chápu, že ses chtěla vypsat, ale kdybys to udělala alespoň o trochu jemnějším způsobem, nebyl by z toho takový rozruch, lidi by si to nebrali tak osobně. Takhle zase na sebe po Advíku strháváš dost pozornosti a děláš si hatery, což mi je líto, protože já si nemyslím, že bys byla nějaká arogantní kráva…

    • S tímhle komentářem nemohu souhlasit, protože bych potřebovala, abysme si o tom mohli promlivit face to face. Je problém v mnoha věcech, které tu tvrdíš a ve kterých si mě zcela nepochopila a pro pochopení mého momentálně zcela objektivního a klidného pohledu by bylo nutné semnou mluvit přímo a ne přes nepřesné médium jež zkresluje všechny i dobře míněné reakce. Opakuju, že jsem ráda, že mi píšeš a hlavně, že to píšeš tak jak to píšeš, ale „prohlášení“ je staré 8 dní, bylo se na něj podívat 40 lidí dle statistiky a psala jsem ho v reakci na odpověď Ketmary, kterou mi dala před 9 ti dny. Takže jediný, kdo tu něco momentálně moc dramatizuje, jsi ty (bez urážky) a pokud bych se dneska nedostala na net, asi bych to později neřešila.

      K vyjádření o Peth: Platí presumpce neviny. Zeptat se : „tys mluvila s Peth?“ než vyjedu by ušetřilo hodně vzruchů.

      Takže to uzavírám s tvrzením : Když Novoborský měsíčník (měsíčník v mém domovském městě), který dělají amatéři ve svém volném čase, stejně jako Kovárnu pro radost (kovářský časopis), dokáží seskupit články,fotky, komentáře k akcím, a podobně, aniž by u toho měli spoustu pro čtenáře nezajímavých a nemístných výlevů o obtížnosti dokončení nebo uveřejnění čísla, tak to dokáže i Ketmara. Bez urážky, tebe baví číst ty hromady textů o tom, jak něco neumí a oddaluje vydávání a následně na 10x opravuje hotové číslo….? O tom to je.

      Nikdo to slyšet nechce, zvědavá jsem na výsledek, který mě nepotěšil, ale za 4 dny dělám státnice a tak se jim pro dnešek budu věnovat.

      Díky za komentáře.

      • Japan Rose Says:

        Ono je opravdu těžké se vám zavděčit. Nenapíšu nic, na Zpovědnici se objeví Tajemství, jak je škoda, že už to nevychází. Něco napíšu a tobě se zas hned nelíbí, že píšu, proč to nevyšlo, že tě to nezajímá. Navíc pokud vím, nepsala jsem to na stránky Poisoned Alice, ale na Facebook, který s těmi stránkami není nijak spojený. Nebo na blog, který vlastně taky ne a podle tvé logiky si tam přece můžu psát co chci a nikdo tě nenutí to číst. Stejně jako ten Facebook, pokud ti tak vadí, co na něj píšu, můžeš skrýt mé příspěvky na zdi a nebudou se ti zobrazovat.
        A k tomu opravování: časopis jsem opravovala jen jednou a to na žádost Peth, takže nechápu, kd jsi vzala těch deset opravování.

        Ale opravdu mě štve, jak to tady prezentuješ jako že jsi strašně chtěla pomáhat, ale my ti snad napsaly, že nemůžeš, nebo co. Jo, v průběhu těch tří čísel jsi čas od času někde napsala, že nám ráda napíšeš nějaké připomínky nebo rady, až budeš mít čas. Jenže to je to, všichni by něco dělali až když budou mít čas, ale na tohle je prostě potřeba si ten čas udělat. Nepamatuju si, že bych ti kdy napsala ,,Ne, díky, strč si svoje připomínky někam.“ Mohlas mi kdykoliv napsat email nebo na FB když jsem byla online, ale ty jsi to neudělala. Promiň, ale já potřebuju obepsat o články více lidí a nemůžu ti extra psát ,,Prosím, prosím, JAm, tvůj názor je jediný správný, napiš mi, co mám dělat.“ když už jsem navíc měla připomínky a rady i od jiných lidí, kteří mi psali. A opravdu mi nepřijde, že bychom se žádnými radami neřídili. Jak sis jistě všimla, každé číslo vypadá jinak, protože pořád zlepšujeme, co se dá, a opravdu nikomu nebráním sespat nám připomínky a poslat nám je, jenže ty jsi nic takového neudělala, jen jsi prostě třeba navrhla, že můžeš pomoct a pak už ses neozvala a opravdu se omlouvám jestli jsem tě tak strašně urazila tím, že jsem ti nenapsala extra email, kde tě žádám o pomoc.

        A přijde mi opravdu hloupé, že to musíme řešit tady, když se to dalo vyřešit právě přes ten email, či zprávu nebo FB, koneckonců i osobní setkání… Navíc ty jsi se před a po Advíku tvářila, jako že se nějak hroutíš a to byl přesně ten čas, kdy se mělo vytvářet číslo, takže radši napíšu o rady někomu, u koho vím, že na to má čas a nemusí řešit něco jiného.

        Taky mám svých starostí dost a opravdu se mi nechce s tebou hádat, ale pokud mě takhle nařkneš z něčeho, o čem vím, že to není pravda, tak se bránit prostě hodlám, i když mi to přijde hloupé řešit takhle, ale tys na moje zprávy na FB nereagovala.

      • Ketmaro: Ptala jsem se po druhém čásle jestli chceš pomoc a bylo mi řečeno cituji: „..chci aby se obměňovali lidé, co do časpisu přispívají, takže nechci žádný článek..“ O pomoc s typografií si nestála už když jsem ti jí vysvětlovala v čísle jedna.

        Upřímně řečeno Ketmaro, všem jsem odřekla jakékoliv akce přes celé prázdniny kvůli státnicím a cestě do zahraničí na velmi prestižní akci, která pro mě byla z hlediska reálného života velmi důležitá.

        Nechápu proč bych se nemohla rozčílit na svém blogu. Stejně tak jako ti nezakazuju se rozčilovat na tvém… ale ještě víc nechápu, proč když přispěju článkem do jiného amatérského časopisu (cca polovina července) , on je schopen vyjít ve stanovený čas ( v srpnu) a PA ne.

        Ale jak jsi mohla číst, debatu jsem už ukončila a opravdu bych ocenila kdyby ses zamyslela nad ORGANIZACÍ – plánování, dokumentace, apod

        Jak jsem psala svůj časopis zakládát nebudu, nechám prostor vašemu, protože mě to nijak neláká z důvodu malého pole témat, které se tam dá rozvádět …

        Už se nerozhořčuj, pracuj dál, zkus se zamyslet nad zlepšením plánování článků a vydání a mnou se nezaobírej. Sice jsem měla pocit, že mě po tom rozsáhlém povídání do nocí znáš lépe, ale jako obvykle jsem se zmýlila a jako obvykle jsem za toho zlého já. Nevadí mi to přežiju to. Ty si to tak neber a pokud příště něco co napíšu nepochopíš, klidně se zeptej.

        „….svůj boj s větrným mlýnem jsem již vzdala…. „

  4. Vtipné je jak se tu furt oháníš červeným křížkem a hovnama typu: ,,Když se mnou nesouhlasíte, tak to nečtěte.“ Ale sama furt něco rozmazáváš. K danému článku jsi zakázala komentáře. Když neuneseš názory druhý strany, tak nic nepiš.
    Navíc, ony to dělaj ve svém volném čase, takže nemůžeš očekávat, že to bude bez chyby.
    A jelikož jsi tak úžasná a bezchybná *ironicky zvedne obočí*, tak si udělej vlastní časopis a publikuj tu nezměrnou dokonalost.

Zanechat Odpověď

