Lobování za názory….

Překvapuje mě kolik lidí, kteří tak horečně hájí své blogy proti haterům a kteří horečně lobují za právo na názor, umí být úzkoprsích a nechce pochopit, že to, co platí pro jejich blog – „…mohu si sem psát své názory jak chci, je to totiž můj prostor…“ – platí i pro blogy kohokoliv jiného.

Prohlášení jsem napsala jako názor, který chci aby lidé respektovali tak jak je.
Proto pod ním nejsou povolené komentáře, ale pod článkem s odkazem je možnost se k tomuto prohlášení vyjádřit a já jí nikomu neupírám. Cením si názorů lidí. Cením si jak těch negativních, tak pozitivních. Ale to očekávám i od čtenářů. Tedy pokud vám mé názory vadí, nemáte jediný důvod sem chodit, pokud se pokaždé rozhořčíte. Dovolila bych si vám doporučit mě smazat ze záložek. Ale je to pouze doporučení, takže jej nemusíte respektovat a dále se zde dobrovolně rozčilovat nad mou entitou.

Tento blog od začátku funguje jako žumpa plná splašků. Píšu si sem články rozhořčené proto, abych uvolnila páru a věřte mi často je tomu tak, že realita je o 300% radikálnější v tu chvíli, kdy to píšu než samotný hotový článek.
Po dopsání stačím vychladnout, pročíst si, co jsem napsala a ještě svá slova mnohdy usměrnit klidným směrem. Takže sice to může vypadat, jako nasraný „výlev“, ale není.

Stále ale musím podtrhnout podstatu problému a tím je můj prostor. Všichni bojujete za svoje blogy, JSOU VAŠE! Ale co ostatní děti? Mají si kde hrát? Uvědomte si, že tohle je můj prostor. Moje pravidla.

Komentáře NIKDY NEMAŽU!
Odpovídám na ně logicky a vážím si dialogu.
Lidi záměrně neurážím, jsem přímá a upřímná.

Takže, co je tu špatně…..

Mám své články nahrávat na video, aby lidé viděli a slyšeli ironii a nadsázku?
Mám vybrat několik lidí a dopřát vstup do „FEKÁLIÍ“ mého blogu jen jim?
…Já budu prostě dál psát.
Vy tu být nemusíte, já ano.
Vy máte možnost se svobodně rozhodnout, jestli vstoupit-rozčílit se-reagovat-ignorovat-nerozčilovat se, stejnětak jako já na vaše blogy. Já budu respektovat vaše názory, budu s vámi vést dialog, ale moje prekoncepty mají jistou formu a pokud mi nedáte dostatečný důvod je změnit, zůstanou u své formy a nebudou se nijak ohlížet na to, že se někomu nelíbí.

Haters gonna hate – nenadělám nic.

Pro úplnost přikládám citaci z mého prvního článku:
“ Je mě naprosto jasný, že se tu ze mě nikdo neposadí hned na zadek a nebude tu nademnou áchat a óchat. Jsem jen další hysterka do počtu internetovejch emařů, který maj problém a potřebujou si někam vyblít svoje bolístky. Mluvím tak jak mi zobák narost. Je to pro vás možná neztravitelný a občas se vám z mého projevu bude dělat fyzicky nevolno, ale varovala jsem vás. Je tu taky dost reálná možnost, že mě nepochopíte. V klidu, nejste sami….
Problémy mě chápat má většina mého okolí.“

A citaci z mého druhého článku:
„Tady u nás asi platí: „když nic neděláš, nic nezkazíš..“ (…) Varovala sem vás, že tohle bude stoka plná hoven, zvratků a kdejakých jiných šťáv..
Nebudu tu kecat o věcech zaobaleně. Nehodlám se nijak omezovat ve výrazivu i když kdejakej dlaždič je proti mě dětský prdění do vody a už vubec tu nebudu krotit svoje názory.
Ano počítám s nelibostí a je mi to víte kde.“

Hezký den.
Yay for Hufflepuf …. and pink fluffy unicorns dancing on rainbow….XD

Gloria

KOMENTÁŘE POVOLENY.. CIHLY,ZDI,KÝBLE,RÝČE,RAJČATA, TY TAKY…

5 komentářů to “Lobování za názory….”

  1. Ženská já tě žeru… Chci od tebe školu stání-si-za-svým-názorem.

  2. elizabethka... Says:

    Haters gonna hate… alespoň se něco děje – nevím proč každý neudělal něco jako „… no jo JAm…“

  3. A upřímně, kdo jde číst tenhle blog, aniž by čekal, že to nebude procházka růžovým sadem? Jen tupec se pak zhrozí nad něčím, co stejně předpokládal.
    JAm, založ si školu ignorace.
    Něco jako…“Už vás nebaví východní náboženství? Máte dost Ohmmmm? Máte plné zuby tai-chi, klidu v duši, míru a lásky? Nefunguje na vás rohypnol? Box a adrenalinové sporty vás neba? Dejte se k nám. Balíček hoven a ručník k zápisnému zdarma.“

Zanechat Odpověď

