Shits from my live

kdo si že soudíš...

… se mi chce řvát dost často.

Ale když nejde vo život, jde vo hovno…
Udělala jsem státnice. Respektive jsem se k nim prozvracela spolu s bandou podobně postižených zubožených lidí, co dřívě bývaly zechsy ženský…. To byste nevěřili, jak učení huntuje lidi.

Honba za titulem a aby se na to zachvíli dělaly psychotesty.

“ způsobilý…. může studovat“
„nezpůsobilý… k pásu s ním (nebo k odstřelu? wodeva)“

MRDAT TO!!! DEME SLINTAT!

On to čte a to mi stačí ke spokojenosti…
Dneska se žádnýho smysluplnýho článku nedočkáte, protože já momentálně mám obsesi na tuhle nahrávku… Ten člověk by měl namluvit pohádky. Poslouchala bych to před spaním a pak by se mi zdály pěkně neslušný sny!

A ta artikulace!!!!

a zpívá!!!!

Zasekla jsem se u videí takže své kecy si nechám na jindy…
Gloria

Ps: někdo by měl Burtonovi oznámit, že má nechat Alana Rickmana namluvit tohle:

… abych mohla po větě „Vincent Maloy is 7 years old…“ začít nekontrolovatelně slintat a mlátit do čokoládovýho dortu….

..Nevermore…..

Zanechat Odpověď

