Tak jde čas…. I.část

Trochu mého ksichtu.
Nedoporučuju chodit pod perex, pokud nemáte rádi můj výraz obličeje alá dement a můj vkus na hadry. Mohly by vám vytéct oči a mozek by se změnil na bramborovou kaši. Vlastnila jsem několikero potkanů a jsem s nimi zvěčněná, komu vadí tito hlodavci, taky by se měl vyvarovat vstupu.
Tímto nebráním žádnému vyjádření, jen chráním vaše nervy před zhroucením….

TOTO NENÍ LOLITA TIME LINE….!!!

1
To mi byly 3 roky a vypadala sem jako hobit.

2
15 let… ještě vypadám mile a hodně…. hlavně naivně.

3
Konec střední… mám ráda krysy… tenhle byl můj úplně nejoblíbenější, Toxický odpad.

4
Druhák na vejšce… začala sem experimentovat s vlasama. Bohužel jsem nenašla fotky s ultra krátkým blond sestřihem by Wel… :\

5
Focení s Wel ve špekparku….Hádám, že ve třeťáku, protože to sme už okupovaly stejný pokoj…

7
6
8
Takových pár pokusů….

9
Zadání: vyfoťte si pár fotek a pak je upravte…. máte na to 45 minut.
Ten popelník byl druhý nejzajímavější místo v okolí školy.

10
Ketmary vánoční sraz.

11
Steampunk sraz – památné chvíle – ta rolnička a huběnkou zmalovaná ústa toho úchyla se mi vypálili do mozku navždy….ewww

12
Více barev!!!

13
I JAm MÁ BAREVNÉ OBLEČENÍ….

15
14
Někdy někde v Plzni…

16

17

18

ADVík
Akicon
Zombiewalk

19
20
21
Nějaké srazy… Lordíkovský, Focení s Gobloškou a Vánoční Harajuku s krásnou Munamu.

Pro dnešek skončím tady, aby toho mojeho ksichtu nebylo moc…. pokusy vyfotit můj ksicht v roce 2011 necháme na jindy….

Gloria

Zanechat Odpověď

