Tak jde čas…. II.část

Druhá polovina mého egoismu.
Nedoporučuju chodit pod perex, pokud nemáte rádi můj výraz obličeje alá dement a můj vkus na hadry. Mohly by vám vytéct oči a mozek by se změnil na bramborovou kaši. Zde už nejsou žádná zvláštní zviřátka kromě mě.
Tímto nebráním žádnému vyjádření, jen chráním vaše nervy před zhroucením….

TOTO NENÍ LOLITA TIME LINE….!!!

Zvěčněné momenty jsou z roku 2011, tedy současný stav věci. Kdo se bojí..nekouká dál.

22
Takhle vypadala učebna, kde jsem krotila bandu dětí na dramatickém kroužku… jo no a náhodou jsem v popředí já, protože jsem si naivně myslela, že pošlu tento model na LKD jako jednu z casual verzí… rozmyslela jsem si to. A udělala jedině dobře.

23
Nákupní orgie na Andělu… Elizbeta si zrovna v kabince zkoušela luxusní růžovoučký kraťásky ze kterejch jí lezla zadnice a bylo to sexy:D

24
Focení s KejKej na zadním dekadentním dvorku jednoho z nejstarších baráků v Plzni… Bylo tam pár mrtvol holubů..s okousamejma kostičkama:D

25
Sraz v KFC na andělu.. čekalo se na mou drahou švestru.

26
Steampunk sraz. CHtěla jsem dodat nějakou funny historku, ale napadají mě jen kyselý ksichty… :\

27
Plzeňský slet. Zrovna tady na tomhle sletu si KK pořídila v plzeňské Elektře svou rudou paruku, kterou jí nepokrytě závidím a vůbec se za to nestydím….

28
Změna barvy… Fakt moc kůůůl odstín, jako krev!

29
Takhle vypadám i teď .. pojedu v tomhle oblečení na Sympozium kovářů do Bečova nad Teplou… Jak neoriginální, já vím, ale je mi to putna.

30
No a tady jsem já PO státnicích, vlasy upocený a stažený po blbého culíku a obličej vyblitej jako lečo a proto tam je hvězdička. Ty šaty jsou ,ale jsou tak pěkný, že by bylo škoda se v nich nevyfotit, ale ta zeď je zelená, takže to kazí dojem.

No a to jsem já celkově ve třiceti obrazech. Očekávám cihly, kupky hnoje, cupcaky a vůbec všechny zla, co na mě můžete hodit… XD Adios srábkové 😀

Gloria

2 komentáře to “Tak jde čas…. II.část”

  1. no náhodou ti to sluší,ale jestli chceš, něco po tobě mrsknu XD Gratuluju ke státnicím, závidím, že už je máš za sebou! A docela mi přijde škoda, že už nebudeme spolu chodit do školy 😦
    Někdy bych tě zas ráda viděla!

Zanechat Odpověď

