X X X

rýýly

Apatie ….

„Ženám lze jen těžko odolat, stejně těžko, jako lze odolat krásně oranžovému moři nebo temnému bzučení motýlů….“
(MU – Pozitronové myšlenky)

Během víkendu jsem si pročetla polovinu věcí na externím disku.
To, co jsem psala, to, co mi kdo poslal nebo to, co někdo psal o mě….

Mu pokud někdy budeš tady v tý žumpě číst, věř, že tě nesnášim (řečeno s úsměvem, protože ten skřet ví, že bych ho s radostí zaškrtila a jemu by se to ještě k mému vzteku líbilo).
Koubič by měl vydat knihu…. A já si jí hodlám koupit a nechat opatřit autogramema a věnováním… ať už bude o čemkoliv…. Lovecraft, sumer, magie, nějaká ta sranda na necronomicon, povídky nebo dokonce román, nebo cokoliv z produkce HDP… je mi to fuk, ten člověk by měl publikovat….
Moje věci jsou .. no jak bych to řekla… nedokonalé. Zůstanu navždy jen vděčným čtenářem…

Namalovala jsem několik obrázků, Přemýšlým o jejich prodeji, ale nevím jestli by to někdo kupoval. Vím, že když to nezkusím tak se to nikdy nedozvím, ale znáte mě. Když nevidím výsledek dostatečně rychle, cítím se špatně a neschopně.

Moje obrázky jsou prý strašidelné…

Divíte se? … Já ne…

Namalovala jsem ..něco do okrova, ale nelíbí se mi to. Je to moc optimistické.

Nevím jaký má tenhle článek smysl. Chtěla jsem v něm vypsat všechny protiklady, které mám, aby lidi konečně věděli s jakou zrůdou mají tu čest. Nějak jsem líná hledat na Exteráku ty dokumenty, kde to mám celé pěkně sepsané….
Dokonce vám ani neukážu fotky toho, co chci prodat… Foťák je na Izolaci a fotky v něm..

Být tak tou malou holčičkou se štětcem ….
Potkat se s fénixem nebo s Vilomírem třetím z rodu Kokronského, vévodou Rydla a Doujen – chlapíkem se lví hlavou, mít štětec, co maluje, co chci, být modrým stromem, hledat myšlenky míst a zapisoavt je do notýsku jedním tahem…
Házet si krabičkou od sirek.

Potřebuju si namalovat modrý strom…
„Ženám lze jen těžko odolat, stejně těžko, jako lze odolat krásně oranžovému moři nebo temnému bzučení motýlů….“

Gloria

* úryvky a myšlenky zapletené v povídkách Daniela Hrnčíře alias Mua, které vymyslel, ukradl nebo nezdvořile vymámil z cizích snů. Brutálně je svázal znásilnil a přiměl žít svým životem, který je mystický a poetický…
Přičemž Mu nikdy nebude mystický a už vůbec ne poetický : „A ejhle sms. Kouknu na ni. Usměju se. Otočím se. A pěkně nahlas, abych si ulevil, jsem řekl: „Zase si ho nevyhoním.“ A šel jsem Jam a Wel. “

Pokud jste to nepobrali… nezoufejte… je to bordel z mí hlavy,to chápat nemusíte.

Jedna odpověď to “X X X”

  1. Chlapík se lví hlavou mi chybívá…a nedávno se mi zdálo o modrém stromu, vyrostl v New Yorku mezi mrakodrapy…..

Zanechat Odpověď

