Die sprache der liebe

Je zajímavý, že návštěvnost blogu občas stoupá s atraktívností názvu článku:D

Neboli… chtěla jsem vám ukázat toto video

jo atuto taky:

A kdo neví, kdo je chicken little…???
LAMY!

Ano uznávám, že poslední dobou píšu články, ze kterejch se dozvíte leda hovno, ale momentálně má někdo lepší přístup k narkotikům než já a mě docházej jak drogy (ty už došly… béé kde mám svý tutti fruti bonbónkýýýýýý) tak inspirace (né že by v minulých měsících nebyla kdesi na Galapágách).

Nemám šajna, o čem bych mohla napsat článek. Posledně, když jsem se projevila k věci, bylo z toho drámo jako moje halda nevypranejch ponožek. Vykrádat Mumulendovi texty, i když jsou tam i pasáže, co on podle uzmul mě, se mi už nechce….
Možná udělám sérii článků na téma “ Purgerovi recenze “ -> vložit video, zrobit nadpis, pustit si Máj a zařvat: „… this is Spartaaaaaaa!!!“
Zasraná nostalgická letargie….

Víte, jak těžký je zvednout prdel a něco dělat, když máte depresi a jste v takový tý chvíli, kdy už půl hodiny zíráte do stěny a uvědomujete si, že je něco blbě?
Dělaj se mi modřiny na žebrech! Moje matrace se rozhodla, že mi bude střílet do žeber….
Very funny.
Ty kovový péra fakt bolej….

Chtěla bych, aby lidi měli dost slušnosti alespoň na odpovídání na emaily..

Gloria

Zanechat Odpověď

